کد خبر : 30368

مرگ بلاگر | مرگ بلاگر مشهدی

طلا، زنی جوان و فعال در فضای مجازی که به عنوان بلاگر در زمینه تبلیغات لوازم آرایشی شناخته می‌شد، در اقدامی عجیب و ناگوار، از طبقه هفتم برج محل سکونت خود در مشهد به پایین پرتاب شد و جان خود را از دست داد. این اتفاق که غروب چهارشنبه در بلوار صارمی مشهد رخ داد

به گزارش ورنداز :

مرگ بلاگر مشهدی طلا

طلا، زنی جوان و فعال در فضای مجازی که به عنوان بلاگر در زمینه تبلیغات لوازم آرایشی شناخته می‌شد، در اقدامی عجیب و ناگوار، از طبقه هفتم برج محل سکونت خود در مشهد به پایین پرتاب شد و جان خود را از دست داد. این اتفاق که غروب چهارشنبه در بلوار صارمی مشهد رخ داد، جامعه را در شوک و حیرت فرو برده و ابهامات زیادی را به همراه داشته است.طلا

شوهر طلا در شرح ماجرا به ماموران پلیس می‌گوید که پیش از این با همسرش دچار مشکلاتی بوده و به همین دلیل او را تحت نظر قرار داده بود. در روز حادثه نیز پس از مشاهده ورود طلا به پارکینگی در این برج، او را تعقیب می‌کند و دقایقی بعد شاهد سقوط همسرش از پشت‌بام می‌شود.

با حضور تیم جنایی در محل، بررسی‌ها به طبقه دوم این برج کشیده می‌شود، جایی که مردی خود را مخفی کرده بود. این فرد که از آشنایان خانوادگی طلا به شمار می‌رفت، در ابتدا سعی می‌کند رابطه خود با متوفی را معمولی جلوه دهد و مدعی می‌شود که خانه متعلق به یکی از دوستانش در کانادا بوده و او فقط گاهی به آن سر می‌زده است.

بررسی‌های اولیه نشان از عدم وجود هرگونه آثار درگیری روی جسد طلا داشت و شواهد حاکی از آن بود که او به تنهایی اقدام به پریدن از پشت‌بام کرده است. با این حال، با توجه به شکایت همسر متوفی، مرد حاضر در طبقه دوم بازداشت شد.

اما ابهامات همچنان باقی است. چرا طلا که زندگی به ظاهر آرامی داشت، دست به چنین اقدامی زده است؟ آیا مشکلات خانوادگی او تا حدی عمیق بوده که او را به خودکشی کشانده است؟ یا در این ماجرا رازهای ناگفته‌ای وجود دارد که هنوز برملا نشده‌اند؟

تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و تلاش‌ها برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده غم‌انگیز در جریان است.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع چند ثانیه
ارسال نظر

تبلیغات متنی