کد خبر : 29764

فال روزانه | فال روزانه ۱۶ فروردین

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین برای متولدین فروردین

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید. فرصت فراغتی که مهیا می‌شود را به یادگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های بیشتری فرا بگیرید، به همان اندازه دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌شود. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

فال روز ۱۶ فروردین برای متولدین اردیبهشت

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید.  بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آنها را می‌دانید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آنها انجام خواهید داد.  پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید.

فال روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

فرصتی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و حسابی استراحت کنید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید. قدر لحظه‌های ارزشمند زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای ماه متولدین تیر

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت.  روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای ماه مرداد

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  مدتهاست که مشکلی ذهن شما را به خود مشغول کرده. این مشکل به‌خوبی‌و‌خوشی حل خواهد شد و دلمشغولی‌های شما به پایان خواهد رسید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر ماه

قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. خطری در کمین شماست. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین خود باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع کنید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی ماه

امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید.  انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید.

فال روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. از این رفاقت‌ها برای پیشرفت کار و حرفه خود نهایت استفاده را ببرید و موفقیت‌های تازه‌ای را رقم بزنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان انتظارهای بیجایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های بیجا را کنار بگذارید.

 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

تبلیغات متنی