کد خبر : 29484

فال روزانه | فال روزانه ۲۶ اسفند

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه 

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواستان به حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. کارهای مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد.  روحیه صادق و درستکاری دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است. تمامی تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، بیشتر از همیشه حواستان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق ‌زندگی‌تان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. در این شرایط بهتر است بیشتر مواظب باشید و فکری به حال تقویت جسم‌و‌جان خود بردارید.  یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. قسمتی از وقت خود را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید و به آرامش برسید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

روحیه خودرایی دارید و اطرافیان را با انجام کارهای دلخواه خودتان وادار می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان خودرایی تبدیل کند، نظرهای خود را به دیگران تحمیل کنید و به اطرافیان حق انتخاب بدهید. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند و همیشه در زندگی نیمه‌ پر لیوان را ببینید و راه غم و غصه را ببندید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. کمکی که آشنایان به شما می‌کنند را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت به فکر جبران لطف اطرافیان باشید.فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شماست. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند برای متولدین بهمن

 

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کارهای روزانه قرار دهید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید.

فال روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید.  بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

تبلیغات متنی