کد خبر : 29002

فال روزانه | فال رورانه ۲۶ بهمن

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روزانه متولدین فروردین

امروز قدرت تخیل و انرژی درونی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، پس با خیال راحت به آنچه ندای درونتان به شما می گوید اعتماد کنید، مخصوصا اگر پای آغاز پروژه های جدید و یا مسائل مادی در میان باشد. حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، اما کمی وقت نیاز دارید تا با به کار گرفتن فکرتان اهمیت فوق العاده ی این موضوع را احساس کنید. بیهوده سعی نکنید منطقتان را به کار بگیرید، بهترین کار این است که اجازه دهید ضمیر ناخودآگاهتان راهنمای امروز شما باشد. کافیست کمی تحقیق کنید، با عجله تصمیم نگیرید وگرنه از نتیجه تصمیمی که خواهید گرفت خوشحال نخواهید شد، رفاقت ساختنی است، سعی کنید برای داشتن رفقای خوب در رفتارتان با آنها صادق باشید، در سختی پیش آمده این روزها صبر پیشه کنید،چون برخلاف انتظارتان نتیجه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز بسیار شلوغ و پرکاری خواهد بود و زمان زیادی را در قرارهای حضوری و مکالمات تلفنی مرتبط با مسائل حرفه ای و کاری خواهید گذراند. فعالیت های امروز شما در ارتباط با اهداف جدیدی هستند که برای خودتان تعیین کرده اید و شاید هم برای کمک به پیشبرد اهداف یکی از دوستان نزدیکتان این همه کار و زحمت را به عهده گرفته باشید. در هر صورت انجام این کارها باعث افزایش اعتماد به نفس و پرورش تفکر مثبت در وجود شما خواهد شد. بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود، اما نباید خودتان را بیش از اندازه خسته کنید. هر کاری می خواهید انجام دهید بهتر است سریع تصمیم بگیرید و اقدام کنید شما آدم موفقی هستید، یکی از اقوام نزدیک نیاز به کمک شما و خانواده‌تان دارد.نگران مسافری که راه دور دارید نباشید حالش خوب است. منتظر خبر خوشی باشید. در مورد مسئله کاری خیلی چیزها بزودی برایتان روشن می شود و نگرانیهایتان از بین می رود.

فال روزانه متولدین خرداد

مسائل کاری و تجاری به یکباره شروع به تغییر  در جهت مثبت کرده اند و این موضوع برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. شاید مجبور باشید کمی دوندگی کنید و به ادارات مختلف سر بزنید، اما نتیجه نهایی ارزش این تلاش ها را دارد. اعتماد به نفس تازه ای که شما در وجود خود احساس می کنید می تواند زمینه ساز اصلی این پیشرفت ها باشد و هر چقدر هم که موفقیت هایتان بیشتر می شوند اعتماد به نفستان نیز افزایش می یابد. در مورد یک رابطه عاطفی به خودتان یک فرصت دیگر بدهید. یک کار نیمه تمام بالاخره تمام می شود و شما می توانید نفس راحتی بکشید. این چند روزه بهتر است غم و اندوه را دور بیندازید و اوقاتتان را به بررسی پیشنهادی که می توانید بدهید بگذرانید آنچه که رفته دیگر بر نمی گردد. آنقدر دست دست نکنید که این فرصت هم از دست برود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است فرصتی برای رفتن به سفر برای شما فراهم شود و به احتمال زیاد هم این سفر به مسائل کاری مربوط می شود. شاید این سفر کاری در برخی برنامه هایی که برای زندگی شخصیتان داشته اید اختلال هایی ایجاد کند، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شود برنامه سفرتان را کنسل کنید. الان شما در مرحله ای قرار گرفته اید که نباید هیچ یک از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند را به راحتی از دست بدهید. پایان شب سیه سپید است روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد از شکست و ناکامی‌ها نا امید نشوید، به جای خودخوری و افسوس چشم و گوشتان را باز کنید و فرصتی که پیش آمده را غنیمت بشمارید و از آن پلکانی بسازید برای دست یافتن به آرزوهایتان. قدر شخصی دلسوز در اطرافتان را بدانید. بسته ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز یک نفر که به احتمال زیاد از آشنایانتان نیز هست با پیشنهادهایی برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت زندگیتان به سراغ شما خواهد آمد. شاید او موقعیتی برای سرمایه گذاری در یک فعالیت تجاری جدید را به شما پیشنهاد کند که در نگاه اول نسبت به آن اطمینان چندانی ندارید، اما بهتر است بلافاصله این پیشنهاد را رد نکنید و برای فکر کردن به آن وقت بگذارید. البته این به هیچ وجه بدان معنا نیست که باید جانب احتیاط را رها کنید و مزایا و معایب و احتمالات مختلف را به دقت نسنجید. یک بحث خانوادگی به شدت اعصابتان را به هم ریخته، با خودتان صادق باشید، شاید حق کاملا با شما نباشد، مسائل را باهم قاطی نکنید برخلاف انتظارتان سودی حاصلتان نمی کند. خودتان را آماده سفر کنید و سعی کنید بسیار به شما خوش بگذرد. بهتر است برای حل مشکل مالی پیش آمده خودتان به فکر راه حل باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر برا یمدتی در فکر آغاز یک شراکت تجاری بوده اید امروز روز بسیار خوبی برای گام برداشتن در جهت آغاز این شراکت خواهد بود. هر فعالیت تجاری که امروز آغاز کنید، به ویژه آنهایی که به صورت اشتراکی انجام می شوند، شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهد داشت و احتمال شکست در آن نزدیک به صفر خواهد بود. شاید این اتفاق تغییراتی بزرگ و جدی در مسیر زندگی شما ایجاد کند، پس خودتان را برای تجربه های جدید و هیجان انگیز آماده کنید. بهتر است هرچه می خواهید از خودتان طلب کنید و توقع داشته باشید؛ از دست بنده خدا کاری بر نمی آید. بدهی‌تان را زودتر بپردازید. با تلاش گره‌ها باز می شوند به شرط آنکه سعی نکنید گرهی که با دست باز می شود را با دندان باز کنید. تغییرات کوچکی در زندگی‌تان پیش می آید بهتر است چشم و گوشتان را باز کنید و آماده باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برخی کارهای خسته کننده و تکراری که هیچ علاقه ای به انجام آنها ندارید بیشتر وقت شما را خواهند گرفت. در حین انجام این کارها شما به سادگی تمرکز خود را از دست داده و وسوسه می شوید به جای این کارهای مسخره به دنبال چیزهایی بروید که برایتان از جذابیت و اهمیت بیشتری برخوردار هستند، اما مواظب باشید در دام این وسوسه های خود گرفتار نشوید. اکر می خوهید روند موفقیت های اخیرتان به همین صورتی که در این مدت بوده است ادامه پیدا کند به نفعتان است که حس وظیفه شناسی خود را در اولویت قرار دهید. شرط عقل است که زندگی را با اعتدال و میانه روی سپری کنید و از آنچه در گذشته رخ داده غافل نشوید تا به موفقیت برسید به عهد و وفای خودتان وفادار بمانید تا دوستان هم شما را فراموش نکنند. بحث و درگیری پیش می آید به اعصاب خود مسلط باشید. زیاده روی در توضیح کاری به شما بلا می رساند. بهتر است گزیده گو باشید.

فال روزانه متولدین آبان

فعالیت های کاری و تجاری مختلفی که مدت ها برای موفقیت در آنها زحمت کشیده بودید امروز بالاخره به نتیجه خواهند رسید. بدون شک شما موفقیت را به چشم خود خواهید دید و اطرافیانتان با دیدن این موفقیت ها و پیشرفت های شما به شدت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این موضوع باعث افزایش احترام و اعتبار شما خواهد شد. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا از این موقعیت فوق العادهای که در اختیارتان قرار گرفته است حداکثر استفاده را ببرید؛ اگر این فرصت را از دست بدهید ممکن است مجبور شوید مدتی بسایر طولانی به انتظار یک موقعیت دیگر بنشینید. روز فرخنده ای که منتظرش هستید به زودی خواهد رسید این پاداش صبر و امیدواری خودتان هست. شخصی برای درخواست کمک به سراغتان می آید حواستان باشد از هر دست بدهید از همان دست باز پس می گیرید. برای انجام کاری بیهوده امروز و فردا می کنید، دل به دریا بزنید و حرف دلتان را بگویید شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است مجبور به انجام برخی دوندگی ها و کارهای اداری مربوط به فعالیت های تجاری خود باشید و شاید حتی اگر در خانه باشید هم مجبور شوید از راه دور تمام این کارها را تحت نظر داشته باشید و تماس های متعددی گرفته و زمان زیادی را پای کامپیوتر بگذرانید. با این حال، این پیشرفت ناگهانی در کارهایتان برای شما بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. شاید کمی گیج باشید و ندانید که مراحل بعدی کارهایتان چطور پیش خواهند رفت، اما باید سعی کنید خودتان را جمع کرده و بیشترین بهره را از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است ببرید. در مورد نیتی که در سر دارید مطمئن باشید به مرادتان می رسید. فرزندی وارد خانواده می شود که قدمش بسیار مبارک است. خبرهای خوشی می شنوید. پول در دستتان باقی نمی ماند . شما آدم ولخرجی هستید اما بهتر است کمی به فکر پس انداز باشید، برای رفع مشکلی جزئی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، بهتر است دستتان خالی نباشد.

فال روزانه متولدین دی

در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت باشید، امروز موفقیت در زمینه ی کار و تجارت به سراغ شما خواهد آمد. کاغذبازی های اداری و کارهایی مانند امضای قراردادهای مختلف ممکن است زمان زیادی از شما را بگیرند، اما نتیجه ای که در نهایت به دستخواهید آورد ارزش این وقتی که صرف می کنید را خواهند داشت. شاید این میزان از فعالیت در طی یک روز برای شما زیاد باشد و باعث شود از لحاظ جسمی احساس خستگی کنید، اما آنقدر خوشحال و هیجان زده هستید و نگرشتان به زندگی و دنیای اطرافتان مثبت شده است که شاید اصلا متوجه این احساس خستگی خود نشوید. در کوران حوادث و بلایای این روزها ناامید نباشید زیرا بالاخره به مقصد و هدفتان خواهید رسید. کافیست مصیبت‌ها و گرفتاری‌های وارد آمده این اواخر را کمی طولانی تر تحمل کنید، تجربه کسب کنید تا زمان پیروزی لذت بیشتری ببرید با شخصی که مدتهاست از او بی خبرید دوباره ارتباط برقرار می کنید،این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما به سختی برای بهبود وضعیت مالی خود و پیشرفت فعالیت های تجاریتان تلاش کرده اید و امروز انگار قرار است بالاخره این زحمت هایتان به ثمر بنشینند. پول و یا قراردادهایی که تضمین کننده ی به دست آوردن مقادیر زیادی از آن هستند امروز سر راهتان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، فرصت های بی نظیری برای کسب موفقیت در عرصه های مختلفی که برایتان از جذابیت زیادی برخوردار هستند برای شما فراهم خواهند شد. در برخورد با شخصی بهتر است شوخی را کنار بگذارید و جدی‌تر برخورد کنید. جابجایی‌تان حتمی است و مکان جدید برایتان بسیار خوش ‌برکت است. در همه حال با خودتان رو راست باشید. شک و تردید به سراغتان می‌آید؛ اول تحقیق کنید و بعد حرف بزنید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید وگرنه کاری بسیار مهم را فراموش خواهید ‌کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز مثبت اندیشی و شور و اشتیاق درونی خود را به طور ملموسی می توانید احساس کنید. این اواخر فعالیت های تجاری و شراکت هایتان برای شما نتایج خوب و رضایت بخشی را به همراه داشته اند و امروز هم به طور غیر منتظره ای خبرهایی در مورد درهای جدیدی که ممکن است به رویتان باز شوند به گوش شما خواهند رسید و این احساس خوشبختی را چند برابر خواهند کرد. شما برای مدتی بسیار طولانی با تمام وجود تلاش کرده اید و حالا انگار قرار است نتیجه ی تمام این زحمات را به یکباره دریافت کنید. این وضعیت برایتان بسیار هیجان انگیز است. به زودی تدارک یک مهمانی بزرگ را خواهید دید، از بین اطرافیانتان شخصی را که دوست واقعی شماست بشناسید و مهمانی‌تان را نثار او کنید مطمئن باشید همه آن‌های که خود را دوست شما می خوانند در حقتان وفاداری نمی کنند. به سفری پر خیر و برکت می روید و درس عشق را در آن سفر می آموزید، بهتر است چند روزی استراحت کنید تا به آرامش دست یابید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

تبلیغات متنی