کد خبر : 28963

فال روزانه | فال روزانه ۲۴ بهمن

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز ۲۴ بهمن  ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش میندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌هایتان را از بین می‌برد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواستان به حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد.

فال روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. به خاطر داشته باشید که با یک دست نمی‌توانید چندین هندوانه بردارید و برای حل مشکلات از دوستان کمک بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلبتان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید.  به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید..عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید..

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبانتان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید..

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبانتان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید.

فال روز ۲۴ بهمن۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

فرصت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید.

فال روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  آن‌گونه که باید‌و‌شاید به همسر یا عشق زندگی‌تان توجه ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگی‌تان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان داشته باشید.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال تاکنون فرصت چندانی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند. به لطف این تغییر، فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشانید. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن برای متولدین بهمن

امروز شما احساس نزدیکی بسیاری به دوستان و عزیزانتان می کنید و این موضوع باعث خوشحالی شما شده است. زندگی حرفه ای و وضعیت اقتصادی شما رو به پیشرفت هستند و آینده به نظرتان درخشان و امید بخش می رسد. حالا که همه چیز در زندگی شخصی و حرفه ایتان خوب و روبراه به نظر می رسد دلتان می خواهد کمی به پروژه هایی که دوست دارید در آینده روی آنها کار کنید فکر کرده و در مورد آنها برنامه ریزی کنید و این موضوع باعث شور و هیجان بیشتر در وجود شما می شود و ایده های بسیار زیاد و خلاقانه ای را به ذهن شما خواهد آورد. شما نمی دانید چطور با کسی که دوست دارید در مورد سوال هایی که برایتان پیش آمده صحبت کنید، اکنون بهترین زمان برای این کار است، اصلا نباید بترسید.

فال روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

امروز حس ششم شما نقش خیلی مهمی در کارهایتان ایفا می کند. شما می توانید آنچه دیگران می خواهند یا نیاز دارند را احساس کرده و یا نتایج کارهای مختلفی که انجام می دهید را پیش بینی کنید. این وضعیت قطعا روی کارهایی که انجام می دهید تأثیر مثبتی خواهد گذاشت و از آنچه انجام داده اید راضی خواهید بود. اگر به ندای درونتان گوش نکنید به مرور زمان ارتباطتان را با آن قطع خواهید کرد و دیگر نخواهید توانست از راهنمایی های ارزشمند آن بهره مند شوید. اگر دیگران می خواهند به آنها در شرایط تردید آمیزی که دارند کمک کنید و شما اطلاعات کافی در این رابطه ندارید بهتر است صادقانه به این موضوع اعتراف کرده و دروغ نگویید.
 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک روز
ارسال نظر

تبلیغات متنی