کد خبر : 27302

فال حافظ | فال حافظ ۳۰ مهر

فال حافظ امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ 

فال حافظ امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید 

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 240

تعبیر فال حافظ شما: مدتی است دچار مشکلات مالی شده ای و به علت ضعف مالی در عشق خود دچار تردید گشته ای، اما بدان که به زودی مشکلت حل خواهد شد. غصه گذشته را مخور و به آینده بیاندیش و نگران هیچ چیز نباش که خداوند کریم و رحیم است.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 478

تعبیر فال حافظ شما: دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 162

تعبیر فال حافظ شما: فرصتی به شما روی آورده که مدت آن بسیار کوتاه است. پس مواظب باش آن را از دست ندهی که در این صورت پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و این فرصتها همیشه به انسان روی نمی کند. اگر در پی یار و همدمی می گردی سراغ کسانی برو که محاسن آنان ظاهری و مادی نباشد و دارای وجودی ارزشمند باشند که زندگی با چنین انسان هایی آسان و زیبا می شود.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 288

تعبیر فال حافظ شما: همه امکانات برای تو فراهم است تا بتوانی از زندگی خود لذت ببری. زندگی بسیار زیبا و خوشی به تو روی خواهد آورد به شرط آن که به مدد عقل بهترین راهها را برای زندگی انتخاب کنی. فرصتها را غنیمت شمری که لحظه ای غفلت باعث پشیمانی و شکست است.

 

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 259

تعبیر فال حافظ شما: خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی و هرگز او را فراموش نکنی و بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد و با عشق و محبت زندگی کن.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 235

تعبیر فال حافظ شما: مدتهاست در انتظار کسی هستی و برای رسیدن لحظه موعود دیدار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ای. هرچه می توانستی با خلوص نیت انجام داده ای اما هرگز آرزویت برآورده نشده است، اما بدان که دست تقدیر سرنوشت تو را با قلم زرین نگاشته و به زودی به مراد دل خواهی رسید.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 280

تعبیر فال حافظ شما: به دنبال سنگ صبوری می گردی که دل خود را سبک کنی و از رنجها و بی قراری های خود برایش بگویی. بهترین رازدار برای تو خداست. با او درددل کن و از او یاری بخواه، اما همت تو نیز شرط لازم این کار است. به زودی خبرهای خوبی از او به دستت خواهد رسید که تو را شادمان می گرداند.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 215

تعبیر فال حافظ شما: به تازگی دچار درگیری های جدید فکری و مشغولیات ذهنی شده ای و این برایت نوعی سرگردانی به وجود آورده. نگران و حیران نباش که کارها بر وفق مراد است، فقط به خاطر داشته باش که پای از حد و حدود خود فراتر نگذاری و برای رسیدن به مقصود، صبر و حوصله به خرج دهی و پله پله پیش بروی.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 148

تعبیر فال حافظ شما: تمام تلاش خود را به کار بسته ای تا به مقصود برسی. تا به حال هر کاری که فکر می کردی درست است انجام داده ای. به تلاش و کوشش خود ادامه بده که بالاخره جوینده یابنده است و تو نیز به هدف بزرگ خود خواهی رسید. و آنچه را که می خواهی به دست خواهی آورد.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 300

تعبیر فال حافظ شما: اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 427

تعبیر فال حافظ شما: انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

فال حافظ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

فال حافظ

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 451

تعبیر فال حافظ شما: در آن لحظه که از پای افتاده بودی و از همه جا ناامید بودی، خداوند دست تو را گرفت و یاریت فرمود. اکنون وقت آن رسیده که به شکرانه ی این لطف الهی تو نیز دست افتادگان را بگیری و به آنها کمک کنی. از زیاده خواهی بپرهیز چرا که مال زیاد رنج بسیار نیز به دنبال خواهد داشت و بدان که قناعت بزرگترین گنج است.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی