کد خبر : 26597

الناز ملک | بیوگرافی الناز ملک | الناز ملک زخم کاری

الناز ملک به تازگی در نقش همسر مهران غفوریان در زخم کاری بازی می‌کند. الناز ملک متولد 1374 زاده آذربایجان شرقی است. در ادامه با الناز ملک آشنا شوید

به گزارش ورنداز :

 

الناز ملک

الناز ملک به تازگی در نقش همسر مهران غفوریان در زخم کاری بازی می‌کند. الناز ملک متولد 1374 زاده آذربایجان شرقی است. در ادامه با الناز ملک آشنا شوید.  

الناز ملک کیست؟

الناز ملک کـه کاراکتر نقش آیسان را در سریال سقوط بر عهده دارد متولد 1372 و اهل تهران اسـت . قد الناز ملک 174 سانتی متر بوده و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت. وی علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست .بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت . الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت.

 

ازدواج و همسر الناز ملک

باید بگوییم کـه از ازدواج الناز ملک و همسر الناز ملک اطلاعاتی در دست نیست اما بنظر می‌رسد خانم بازیگر مجرد اسـت.

الناز ملک کیست؟

الناز ملک اهل کجاست

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است.

برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی زن ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست؛ برای همین فعلا بهتر است بگوییم، این بازیگر اهل ایران است تا اینکه در آینده ای نزدیک او خود اصالتش را فاش کند.

الناز ملک

 

الناز ملک چگونه مشهور شد؟

فعالیت هنری خودرا با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری امیر دژاکام آغاز کرد. پس از هنرنمایی در ۲ فیلم کوتاه بنام‌ های «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» وارد عرصه بازیگری تئاتر شد ودر دو نمایش بنام‌ های «مکبث» و «ایوب‌ خان» بـه کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرد. پیش از «سقوط» ایفاگر نقشی کوتاه در سریال «آنتن»، یکیدیگر از مجموعه های شبکه نمایش خانگی بود.

 

الناز ملک در سریال سقوط

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط الناز ملک می باشد. سریال سقوط جدید ترین سریال اینترنتی می باشد کـه پخش آن نیمه دی ماه 1401 از فیلیمو آغاز گردید. سریالی کـه نقش اصلی آنرا سجا بابایی و الناز ملک ایفا می کنند. آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند کـه در سنندج زندگی می کنند. انها سه سال پس از ازدواج شان راهی ماه عسل خود میشوند و بـه ترکیه میروند.

در سریال زخم کاری ۲

بعد از موفقیت سریال سقوط خانم ملک در شهریور ۱۴۰۲ با سریال زخم کاری ۲ در نقش «سیما» به شبکه خانگی بازگشت، نقشی که دوباره او را می تواند سر زبان ها بیندازد. الناز ملک در سریال زخم کاری در نقش همسر مهران غفوریان است.

 

الناز ملک

نوازندگی الناز ملک

الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت دارد، این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها هنر نوازندگیش با نواختن قطعات زیبا به رخ کشیده است.

 

الناز ملک و رضا صادقی

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی