کد خبر : 26355

درب ورودی | درب مخفی | درب کاربردی جدید

در این مطلب با چند ایده درب در خانه آشنا میشوید

به گزارش ورنداز :

ایده درب خانه 

در این مطلب با چند ایده درب در خانه آشنا میشوید 

درب ورودی اغلب نقطه کانونی نمای بیرونی خانه است. درب اولین چیزی است که مهمانان هنگام ورود به آن میبینند. و اولین چیزی است که پس از خروج از خانه به آن فکر می‎‌کنند. نامه‌رسان‌ها، مهمانان، خریداران و دوستان شما خانه شما را با آن به یاد می‌آورند.

در این چند ویدیو ایده درب داخلی خانه را میبینید 


یک خانه معمولی می‌تواند با یک رنگ ساده به “خانه ای با درب قرمز”. در ذهن تبدیل شود درحالیکه چیزی بیش از یک پوشش ساده رنگ ندارد. یک معماری باشکوه می‌تواند با تکیه بر یک سبک منحصر به فرد، خانه شما را خاص و زیباتر کند. پس چرا به سادگی از این موضوع بگذریم در حالیکه چنین تاثیری بزرگی در ذهن‌ دیگران می‌توانیم ایجاد کنیم.؟ شما فقط یک بار فرصت ایجاد یک احساس خوب در برخورد اول را پیدا می‌کنید.  پس چرا درب ورودی خود را به بهترین وجه ممکن نسازید؟

اگر می‌خواهید با ایده‌های نوع در طراحی درب ورودی خانه یا شرکت و. ساحتمان‌ها آشنا شوید ما در  این پست  50 ایده جدید و مدرن را جمع آوری کرده‌ایم. بسیاری از طراحی‌های منحصر به فرد را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. که با استفاده از نورپردازی در فضای باز، محوطه سازی خلاقانه، برآمدگی‌های بتونی، سایبان های برش خورده، مجسمه‌های هنری. و مسیرهای مناسب برای تصویربرداری، نمایی زیبا ایجاد کرده‌اند.

 

  1. درب ورودی #7

  2. این درب با ارائه ظاهری شگفت‌آور، قابل توجه و وزین در میان نمای بیرونی و کاملاً شیشه‌ای جلوه‌ای چشمگیر ایجاد می‌کند.

    درب ورودی #8

  3. درب چوبی با کمی رنگ نارنجی و طرحی مثلثی

    درب ورودی #9

  4. دستگیره بلند و شیارهای روی درب ظاهری جذاب ایجاد کرده‌است.

    درب ورودی #10

  5. این صفحه‌های شیشه ای به خوبی با نمای بیرونی خانه هماهنگی دارند. به نحوه باز شدن درب نیز توجه داشته باشید.

    درب ورودی #11

  6. درب شیشه‌ای مدل باغبانی برای خانه‌های که حریم خصوصی بیشتری در بیرون دارند.

    1. پانل های مشکی مات افقی با کمی تزئین اضافی.

      رنگهای پر جنب و جوش چوبی خصوصیات طبیعی را به فضای داخلی می بخشد.

      1. بیایید با یک نگاه کلاسیک-مدرن شروع کنیم. صفحات چوبی افقی صاف با محافظ دسته‌ای مشکی ابریشمی که از بالا به پایین اجرا کشیده شده.

        درب ورودی #1

      2. یک درب چوبی که از یک ورق روکش تشکیل شده است، و با سقف یکپارچه شده است.

        درب ورودی #2

      3. درهایی که بطور کامل از بالا به پایین کشیده می‌شوند ورودی ها را بزرگتر از آنچه هستند نشان می دهند.

      4. واو! سخت افزار مکانیزه به طراحان این امکان را می‌دهد تا از وزن درها چشم پوشی کنند تا صاحبان خانه بتوانند به اندازه دلخواه دربی بزرگ داشته باشند.

        درب ورودی #13

      5. محافظ درب استیل براق از یک سبک مدرن استفاده می‌کند.

        درب ورودی #14

      6. برنده جایزه Red Dot Design جایزه خود را به دلیل امنیت بیشتر و گزینه های ورود بدون کلید و همچنین استایل متمایزش دریافت کرده‌ است. چوب‌های عجیب و غریب مانند چوبی که در اینجا استفاده می‌شود همیشه نظرها را به خود جلب می‌کند.

        درب ورودی #15درب مخفی یکی از بخش های جالب هر خانه ای است که برای طراحی آن باید خلاقیت زیادی داشته باشید یا با شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی حرفه ای کار کنید. اما چه لزومی دارد که در منزل درب مخفی داشته باشید؟ درب مخفی فقط برای مواقع اضطراری نیست بلکه برای مخفی کردن وسایل مهم، خلوت ها و دورهمی های مخصوص و سایر موارد نیز به کار می رود. توجه داشته باشید که طراحی درب مخفی اکثرا برای خانه های شخصی ساز و با متراژ بالا کاربرد دارد. اما اگر منظور ما از درب مخفی به مفاهیم ساده تر مثل درب کابینت و غیره مربوط باشد در هر خانه ای کاربرد خواهد داشت.درب مخفی کابینت ظاهری بسیار شیک به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد و زیبایی و طرح کابینت ها هیچگاه از مد نمی افتند. باز و بسته شدن این کابینت وابسته به نیروی فنر پشت درب یا از طریق آهنربایی یا مگنتی است. تمیز کردن درب کابینت ها راحتتر می شود، مناسب برای تمامی کابینت ها مخصوصا سبک مدرن، لوکس و لاکچری است. در چنین حالتی نیاز به ست کردن دستگیره با کابینت نیستید و همیشه هم زیباست. با این حال هزینه نصب این نوع کابینت ها با درب کشویی مخفی یا دستگیره مخفی بیشتر خواهد شد.

        چطور درب مخفی در منزل درست کنیم؟ ایده های کاربردی و جالب

        درب مخفی سرویس بهداشتی را می توان با همرنگ کردن درب سرویس بهداشتی با دیوار اطراف به همراه چارچوب ها یا استفاده از درب هایی با لولا و چارچوب مخفی در منزل ایجاد کرد. با این حال این کار چندان ضروری به نظر نمی رسد و تنها برای کسانی که به دنبال ایده های مد روز هستند جالب و کاربردی خواهد بود.

        چطور درب مخفی در منزل درست کنیم؟ ایده های کاربردی و جالب

        درب مخفی کمد دیواری هم امروزه در منازل مدرن و لاکچری مد شده است. معمولا درب های ریلی را بدون دستگیره طراحی می کنند چون روبروی هم قرار گرفتن درب ها، امکان دسترسی به دستگیره را سخت خواهد کرد. برای درب های کشویی هم از سیستم فنری یا مگنتی استفاده می کنند.

        چطور درب مخفی در منزل درست کنیم؟ ایده های کاربردی و جالب

    2. درب ورودی #5

حجم ویدیو: 786.00K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06
ارسال نظر

تبلیغات متنی