کد خبر : 26348

اتاق خواب | وسایل اتاق خواب | فنگ شویی اتاق خواب

در این مطلب وسایلی را که نباید در اتاق خواب نگه داشت را بیشتر میشناسید این وسایل در علم فنگ شویی نگهداریش در اتاق خواب درست نیست

به گزارش ورنداز :

وسایل ممنوعه در اتاق خواب

در این مطلب وسایلی را که نباید در اتاق خواب نگه داشت را بیشتر میشناسید این وسایل در علم فنگ شویی نگهداریش در اتاق خواب درست نیست فنگ شوئی یا “فنگ شویی” یک سیستم مرتب‌سازی و تنظیم محیط است که از فلسفه‌های چینی بهره می‌برد و بهبود انرژی‌های مثبت (چی) و منفی (یان) در یک محیط را هدف می‌گیرد. در فنگ شویی اتاق خواب ، اجرای مبادی فنگ شوئی می‌تواند به شما کمک کند تا یک محیط آرام، موثر و معنوی برای خواب بهتر و استراحت بهتر ایجاد کنید.

فنگ شویی اتاق خواب

برخی افراد تنها زمانی وارد اتاق خواب خود می شوند که زمان خواب است، اما برخی دیگر بیشتر فعالیت های روزانه خود را در داخل این اتاق انجام می دهند. آنها در حالی که روی تخت خود نشسته اند غذا می خورند یا روی تردمیل درست در کنار آن می دوند. با این حال، در حالی که آنها ممکن است در اینجا احساس راحتی و راحتی کنند، نگه داشتن همه این چیزها در این اتاق می تواند مضر باشد به گونه ای که آنها هرگز تصور نمی کنند.

فنگ شویی اتاق خوابروشن ماندن بخاری در تمام شب می تواند منجر به خشکی پوست و سوزش شود که می تواند باعث خارش شود. افراد مبتلا به ناراحتی های قلبی و آسم باید بسیار مراقب بخاری ها باشند زیرا می توانند سطح مونوکسید کربن در هوا را افزایش دهند. این امر به ویژه در مورد بخاری های گازی صادق است، زیرا حتی می توانند باعث خفگی شوند . کار ایمن این است که وقتی به رختخواب می روید یا اتاق را ترک می کنید بخاری را خاموش کنید.
فنگ شویی اتاق خوابعکس های خانوادگی شما

همه ما تمایل داریم عکس های خانوادگی را در خانه نگه داریم، گفته می شود که نگاه کردن به خانواده خود در اواخر شب می تواند باعث اضطراب شدید و استرس ناخواسته شما شود . شما شروع به فکر کردن در مورد مسئولیت های خود در مورد این افراد می کنید و نگران هستید که آیا آنها در حال عبور از چیزی هستند.

عکس های اعضای خانواده فوت شده می تواند محیطی غم انگیز و منفی ایجاد کند که شما را تمام شب بیدار نگه می دارد. به بیان واضح تر، اتاق خواب باید مکانی باشد که به شما و همسرتان اختصاص داده شده باشد و نه هیچ کس دیگری.

به گفته کارشناسان ، 9 چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید !تنقلاتاگر در اتاق خواب خود تنقلات نگهداری می کنید ، احتمالاً بیشتر در آنجا غذا می خورید تا در آشپزخانه. این عادت بسیار غیربهداشتی است زیرا تمام خرده های باقی مانده در اتاق شما میکروب ها و باکتری های زیادی را جذب می کند. علاوه بر این، احتمالاً هنگام غذا خوردن در رختخواب، تماشای برنامه روی لپ‌تاپ یا تلویزیون، پرخوری می‌کنید. مغز شما به قدری تحت تأثیر محیط آرام قرار می گیرد که سیگنال نمی دهد که معده به اندازه کافی سیر شده است.
به گفته کارشناسان ، 9 چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید !پاسپورت و سایر اسناد محرمانه شما

تهیه یک جعبه گاوصندوق خانگی ممکن است از نظر برخی یک اقدام افراطی به نظر برسد، اما ممکن است این کار هوشمندانه باشد. اگر سارقان وارد خانه شوند، احتمالاً به دنبال پول و جواهرات در اتاق شما خواهند بود، اما همچنین می توانند اوراق محرمانه شما را بگیرند و آنها را به صورت آنلاین بفروشند . اسنادی مانند پاسپورت، اظهارنامه مالیاتی، کارت تامین اجتماعی، شناسنامه و حتی وصیت نامه شما مستحق محافظت بیشتری هستند.

به گفته کارشناسان ، 9 چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید !ساعت زنگ دار یا گوشی شما

اضطراب آلارم ترسی است که در آن افراد به درستی عملکرد آلارم خود اعتماد ندارند. آنها همچنین می ترسند که آنها را قبل از اینکه به اندازه کافی بخوابند بیدار کنند. این اضطراب از این واقعیت ناشی می شود که بسیاری از مردم هنگام بیدار شدن در نیمه شب به ساعت زنگ دار خود نگاه می کنند و به این فکر می کنند که زمان کمی برای خواب باقی مانده است . این را می توان با انتقال ساعت به اتاق دیگری که هنوز به اندازه کافی نزدیک است تا صدای زنگ را بشنود، برطرف کرد.

فنگ شویی اتاق خوابکتاب های خوانده نشده شماافراد زیادی وجود دارند که کتاب را عضوی از خانواده خود می دانند . برخی از آنها حتی به احتکار کتاب در خانه خود معتاد هستند و خواندن همه آنها غیرممکن است. اگر این اتفاق بیفتد، مجموعه باعث به هم ریختگی می شود و کتاب ها در همه جای خانه شما، از جمله اتاق خواب، فضای زیادی را اشغال می کنند.

راه حل مشکل این است که کتاب های خوانده نشده خود را به طور منظم در یک قفسه کتاب مرتب کنید . می توانید کتابی را که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید در کنار تخت خود نگه دارید. به این ترتیب، در مورد همه کتاب‌های دیگری که هنوز نخوانده‌اید استرس نخواهید داشت،

به گفته کارشناسان ، 9 چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید !تجهیزات ورزشی شما

وسایل ورزشی فضا را اشغال می کنند و اگر خانه بزرگی ندارید، نگهداری آن می تواند مشکل باشد. با این حال، به هیچ وجه نباید آن را در اتاق خواب نگه دارید. این امر نه تنها در زمانی که دیگر از تجهیزات استفاده نمی شود باعث به هم ریختگی می شود ، بلکه بهداشتی ترین چیزی نیست که در کنار تخت خود نگه دارید.علاوه بر این، اگر اخیراً از برنامه ورزشی خود صرف نظر کرده اید، تجهیزات شما می تواند باعث احساس گناه شود. این احساس گناه می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد، بنابراین، شما را از خواب ارزشمندتان محروم می کند.

به گفته کارشناسان ، 9 چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید !میز کار شمازمانی که از خانه کار می کنید، جدا کردن کار از زمان استراحت بسیار مهم است. این به این دلیل است که وقتی فقط می خواهید دراز بکشید، مغز شما به راحتی می تواند با مسئولیت ها منحرف شود. راه حل آسان این است که میز خود را به بیرون از اتاق خواب خود منتقل کنید . اما گاهی اوقات زمانی که شما در یک فضای کوچک زندگی می کنید یا از تمام اتاق های دیگر برای مقاصد دیگری استفاده می شود، این امکان پذیر نیست .
فنگ شویی اتاق خوابکفش های شما

دلیل اصلی اینکه افراد قبل از ورود به خانه کفش های خود را در می آورند رعایت بهداشت است . کفش‌های ما حاوی تعداد زیادی باکتری و کثیفی هستند و همه آن‌ها می‌توانند روی فرش زیبای شما گیر کرده و آن را لکه‌دار کنند. با این حال، بسیاری از مردم جاکفشی بیرون از خانه ندارند، بنابراین کفش‌های خود را درست از جلوی ورودی، گاهی اوقات در اتاق خواب رها می‌کنند. بهترین کار این است که به سادگی کفش های خود را بیرون در بیاورید و به محل نگهداری خود ببرید .

ارسال نظر

تبلیغات متنی