کد خبر : 26119

فرماندار تهران:

فرماندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی تهران به حل مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها بپردارند.

به گزارش ورنداز :

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، احمد قیومی عصر سه شنبه  در جلسه شورای حفاظت از منابع آب تهران که با حضور اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران، فیاض مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، سلیمی معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی هماهنگی کامل را به منظور حل مشکلات مربوط به زیرساخت‌های تامین و توزیع آب در شهر تهران عملیاتی کنند.

قیومی با اشاره به موضوع حیاتی آب متناسب با جمعیت ساکن در شهر تهران و روند افزایش دما، برنامه ریزی و اقدام فوری برای پیشگیری و مدیریت تنش آبی را از مهم‌ترین موضوعات خواند.

در ادامه اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به طرح‌های تأمینی آب و روند بی سابقه افزایش دما، اولویت دار کردن موضوع مدیریت منابع آب را در دستگاه‌های ذیربط و همکاری دستگاه‌ها بویژه شهرداری تهران را خواستار شد.

غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران هم در این نشست گزارشی از وضع بارش شهر تهران و کم شدن میزان بارش‌ها در مقایسه با ادوار گذشته در بلند مدت ارائه کردند.

 

 

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی