کد خبر : 25977

زودیاک در شب های مافیا | نقش زودیاک در شب های مافیا

نقش زودیاک در شب های مافیا چگونه است؟ نقش زودیاک در شب های مافیا، نقشی جدید است و به تازگی اضافه شده است. در ادامه آمورش نقش زودیاک در شب های مافیا را بخوانید.

به گزارش ورنداز :

نقش زودیاک در شب های مافیا

نقش زودیاک در شب های مافیا چگونه است؟ نقش زودیاک در شب های مافیا، نقشی جدید است و به تازگی اضافه شده است. در ادامه آمورش نقش زودیاک در شب های مافیا را بخوانید.

فصل جدید رئالیتی شو شب های مافیا با نام زودیاک پخش شد. فیلیمو در این فصل نقش جذاب و مستقل زودیاک رو به بازی اضافه کرده است. گرداننده این رئالیتی شو محمد بحرانی و طراح سناریو محمدرضا موذن زاده می‌باشد. تقرییا نقش‌های این سری به نقش‌های فصل‌های قبل نزدیک هست اما تفاوت‌هایی هم دارد.

در این فصل بازیگرانی از جمله سام درخشانی، شهرام قائدی، بهرنگ علوی، مینا وحید، امیرحسین هاشمی، علی لهراسبی، امیر عباس گلاب و … بازی کرده‌اند.

نقش زودیاک در مافیا، یک قاتل سریالی

اسم این نقش از فیلم زودیاک ساخته دیوید فیچر برگرفته شده است. این نقش در اصل همان نقش جانی در شب مافیا می‌باشد. زودیاک یک نقش مستقل هست که باید به تنهایی در مقابل دو تیم شهروند و مافیا بجنگه. در شب شات نمیشه اما در روز توسط تفنگ، رای و یا بمب از بازی خارج خواهد شد.

زودیاک در شب‌های زوج میتونه شلیک کنه و در صورتی که دکتر سیو نکنه، یکی از بازیکن‌ها رو از بازی خارج کنه.

نقش بمب گذار در مافیا، یک مافیای خطرناک

بمب‌گذار یکی از نقش‌های جدید سناریو هست که یکبار در طول بازی میتونه روی یکی از بازیکن‌ها بمب بذاره. ابتدای روز گرداننده اعلام میکنه که روی این فرد بمب گذاشته شده و بعد از اینکه افراد صحبت کردند، در انتهای روز بمب باید خنثی بشه. قبل از اینکه خود فرد بمب رو خنثی کنه، در خواب نیمروزی، محافظ بیدار میشه و اگر بخواد میتونه بمب رو خنثی کنه. روش خنثی کردن هم به این شکل هست که خود بمب‌گذار در شب بمب‌گذاری یک عدد بین یک تا چهار به گرداننده نشون میده و این عدد رمز خنثی کردن می‌باشد.

نقش شعبده باز در مافیا، ماتادور یا گروگانگیر

این نقش در اصل همان نقش ماتادور در پدرخوانده و گروگانگیر در مافیا شبکه سلامت می‌باشد. هر شب یکی از بازیکن‌ها رو انتخاب میکنه و قابلیت بازیکن رو به مدت ۲۴ ساعت غیر فعال میکنه. دو شب متوالی نمیتونه یک نفر رو انتخاب کنه.

نقش اوشن در مافیا، فراماسون خودمون

اسم این نقش از سه‌گانه فیلم‌های یارهای اوشن گرفته شده است. نقش اوشن به نقش فراماسون خیلی نزدیک هست اما تفاوت‌هایی هم داره. اوشن دو بار در طول بازی میتونه یکی از شهروندها رو بیدار کنه و به تیم خود اضافه کنه. یارهای اوشن در شب با هم میتونن مشورت کنند ولی حق ندارند که نقش‌های خودشون رو بگن. اگر اوشن به اشتباه مافیا یا زودیاک رو بیدار کنه، صبح روز بعد خودش به تنهایی از بازی خارج خواهد شد.

بقیه نقش‌های بازی

نقش آل کاپون در اصل همان پدرخوانده یا رییس مافیا می‌باشد. قابلیت خاصی ندارد و صرفا استعلامش برای کارآگاه منفی است.

دکتر، کارآگاه و حرفه‌ای تفاوت چندانی به فصل‌های قبل ندارند. دکتر یکبار خودش رو میتونه سیو کنه و حرفه‌ای هم دو تیر در طول بازی داره. حواستون باشه که حرفه‌ای در شب زره نداره.

تفنگدار، یکی از نقش‌های جدید این سناریو هست که قبلا در سناریو شبکه سلامت وجود داشته است. در این سناریو تفنگدار یک تفنگ جنگی و یک تفنگ مشقی دارد و در طول بازی میتونه به بازیکن‌ها بده.

شرط برد زودیاک در مافیا

زودیاک در دو شرط زیر برنده بازی میشه:

➊ همه مافیاها از بازی خارج بشن.

➋ تعداد مافیا و شهروند مساوی بشه.

نکات تکمیلی سناریو زودیاک در مافیا

➊ در صورتی که زودیاک در شب به سمت محافظ شلیک کنه، خود زودیاک از بازی خارج خواهد شد.

➋ تعداد استعلام در این سناریو دو عدد می‌باشد که به صورت رای‌گیری در ابتدای روز انجام میشه. اگر اکثریت موافق با اعلام وضعیت باشن، استعلام وضعیت اعلام خواهد شد.

➌ تفنگدار به خودش نمیتونه تفنگ بده و باید به بقیه بازیکن‌ها تفنگ‌هاش رو بده.

➍ اگر حرفه‌ای در شب زودیاک رو بزنه، هیچ کسی از بازی خارج نخواهد شد. آل کاپون در این سناریو هیچ زره‌ای ندارد و در صورت شات حرفه‌ای، از بازی خارج میشه.

➎ کارآگاه و حرفه‌ای نباید در این سناریو گردن بگیرند و در صورت مشاهده کیک خواهند شد.

 
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمد معصومی

    سینما هنر
    فیلم زور زیاد
    اوشن. ....
    مافی. ....

تبلیغات متنی