کد خبر : 25773

فال حافظ | فال حافظ ۹ مرداد

فال حافظ دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 484 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا در نزد مردم مقام و موقعیتی مناسب یافته ای. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد بر حذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 310 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 430 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون در دوران جوانی و بهار زندگی به سر می بری، توشه ای برای دوران پیری و زمستان عمر فراهم کن، اما هرگز اسیر جاذبه های دنیا نشو و از آنچه بدست می آوری استفاده کن و برای میراث خواران امانت داری نکن. از بخل و حسد بپرهیز که رحمت خدا شامل حال افراد بخیل نمی شود.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 189 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 437 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی گذشته خود موقعیت های فراوانی داشته ای و امکاناتی که هرگز از آنها استفاده مطلوب نکرده ای و عمر خود را بیهوده هدر داده ای. اکنون که خداوند به تو عنایتی فرموده و فرصتی دیگر در اختیارت قرار داده است، غفلت مکن که وقت آن رسیده که به مراد دل خود برسی و از درد و غصه رهایی یابی.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 305 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از انجام کار خطایی به شدت پشیمان و شرمنده ای، اما بدان پشیمانی از کردار ناصواب در انجام ندادن مجدد آن است. اما در مورد انتخابی که کرده ای، دچار اشتباه نشده ای، چرا که این انتخاب تو را میان عاقلان و عالمان نه تنها خجالت زده نخواهد کرد، بلکه سربلند نیز خواهی شد.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 242 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی لطف خدا شامل حال شما خواهد شد. کسی قدم به زندگی شما می گذارد که برایتان سعادت، خوشبختی، پیروزی و آرامش به ارمغان خواهد آورد، به شرط آنکه خواب غفلت شما را نرباید و از یاد خدا و ذکر او در همه جا و همه حال غافل نشوید. چرا که هرچه می رسد از اوست.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 292 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما و حاجات خود را از خدای بزرگ بخواه که او قادر مطلق است

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 468 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر بخواهی تمام عمر خود را در انتظار کسی باشی که برایت کاری انجام دهد، هرگز در زندگی موفق نمی شوی. کمی جسارت به خرج بده و خود پا پیش بگذار و بیش از این منتظر دیگران نمان، چرا که کاری که با سعی و تلاش خودت انجام شده باشد، هزاران بار به کارهای دیگران برتری دارد، پس تردید مکن و از همین حالا تصمیم بگیر.

فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 334 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به نیت خود حاضری هر کاری را انجام بدهی، اما خود را در این راه تنها می بینی، هیچ همدم و همرازی پیدا نمی کنی، هیچ امیدی به انجام این نیت نداری، اما بدان که عاقبت این کار بسیار نیکوست و تو با تلاش و کوششی که از خود نشان می دهی حتما موفق خواهی شد.
فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد
 

جواب فال شما: غزل شماره 233 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انجام کاری عزم خود را جزم کرده و تا پای جان بر سر انجام آن ایستاده ای، اما در این میان ناامیدی و ترس از عاقبت این کار تو را عذاب می دهد. به خدا توکل کن و در انجام امور شکیبا باش که به طور یقین از کار خود نتیجه مطلوب را به دست خواهی آورد.فال حافظ ۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور
 

جواب فال شما: غزل شماره 149 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دل به مهرویی سپرده ای و همه تو را به این خاطر مورد سرزنش و پند قرار می دهند ولی گوش دل تو به این حرفها بدهکار نیست. زیرا او کسی است که لیاقت عشق تو را دارد و تو نیز حاضری به خاطر او دست به هر کاری بزنی. گرچه راهت بسیار مشکل است ولی به امید خدا روزی او را به دست خواهی آورد و او قدر زحمات تو را خواهد دانست.
ارسال نظر

تبلیغات متنی