کد خبر : 23884

ثبت نام ایران خودرو | آغاز ثبت نام ایران خودرو

زمان ثبت نام جدید ایران خودرو معلوم شد

به گزارش ورنداز :

زمان ثبت نام جدید ایران خودرو معلوم شد قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت ماه دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو برگزار شود. اما از چندی قبل ایران خودرو اعلام کرد که در این مرحله شرکت نمی‌کند و اکنون هم اعلام کرده که طرحی که در 16 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، طرح پیش فروش 7 محصولی است که قرار است در قالب طرح جوانی جمعیت انجام شود.

ثبت نام جدید ایران خودرو

بر این اساس تنها مادرانی که از تاریخ 8 آبان 1400 به بعد دارای فرزند دوم و بیشتر شده باشند می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

شرکت ایران خودرو از تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه می کند.

 اگرچه ایران خودرو اعلام کرده بود در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو شرکت نمی‌کند اما قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی کند و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه کندطرح جدید فروش ایران خودرو تنها مربوط به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است و افراد عادی را در بر نمی‌گیرد. بر این اساس، ایران خودرو در نظر دارد که بر اساس طرح جوانی جمعیت، 7 خودروی پرطرفدار خود را عرضه کند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

 

کدام خودروها در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می‌شود؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو، 7 محصول عرضه می‌شود. دناپلاس اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف فلزی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز و هایما اس 7 و اس 5 اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

جزئیات دومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ + جدول ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصولات (طرح متقاضیان عادی، از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو) را در اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز کرد.

ثبت نام محصولات ایران خودرو برای کاربران واجد شرایط در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه دارد

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ایران خودرو متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال شده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط تا روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

قیمت ایران خودرو

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش به این شرکت اعلام شده و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می‌توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

حداقل از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. ضمناً هزینه ترهین بر عهده متقاضی است که هزینه آن در هنگام واریز وجه خودرو از متقاضی دریافت می‌شود و هزینه فک رهن در هنگام انقضاء مدت ترهین با ثبت درخواست در سایت ایران خودرو و پرداخت هزینه فک رهن به مبلغ اعلامی درآن زمان دریافت و سند از رهن خارج می‌شود.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور فراجا مبنی بر ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری (سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به‌روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به سامانه سخا به آدرس ir.epolice.sakha://https نسبت به به‌روزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی‌شود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در اولویت بندی سامانه یکپارچه و سایر ضوابط ابلاغی وزارت صمت خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول می‌شود؛ نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌شود.

در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ۱۴۰۲، تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش از صدور فاکتور محاسبه و از خریدار دریافت می‌شود.

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه با لحاظ ضوابط آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

توجه: نمایندگان محترم باید این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر متقاضیان حائز شرایط، در محل رؤیت هموطنان قرار دهند.

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

 

منبع استاربورس
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • Taher

    چقدر ظلم میشه برای افراد عادی الان برای بعضیا افتاده برای سال بعد هنوز تکلیفشون معلوم نیست باز میخوان قرعه کشی بزارن ایران خودرو تا کی میخواد حق مردمو بخوره بهتر بود اول اون ثبت نامهایی که قبلا انجام دادند کلا ماشینهاشون را تحویل میدادند بعدش می امدند سراغ قرعه کشی

  • ناشناس

    سلام آیابرای طرح جوانی وجمعیت گواهینامه نیاز هست یا ن

  • محمود

    از ماست که بر ماست بخرید تا رستگار شوید

  • H

    سلام برای مازده تابستان۱۴۰۲ پژوپارس شفارشی پیامک نیامده تکلیف چیه

  • علی

    خدالعنت کنه شمارامگه صاحبان خودروفرسوده چه گناهی کردن مگه مابچه نداریم که سواره خودروفرسوده میشیم،

  • ایران

    عجب خر تو خریه

  • SM

    به ما افراد عادی نوبت 1403دادین الان دارین برای مادران دوباره ثبت نام مبکنبد...مگه ما مادر نیستم دوتا فرزند آوردیم سر پیری بچه سوم بیاریم ...خاک عالم تو سرتون ...

  • ناشناس

    همه شدند بزرگتر این مملکت خودرو ساز این چه طرحهای مزخرفی بدبختی نفهم اقتصاد مملکت خراب مردم بچه نمیارن همه چی توی این مملکت گل بلبل فقط مردم نگرانش ن خودرو

  • ناشناس

    گواهینامه لازمه برای مادران

  • ناشناس

    سلام ما بچه اول داریم نمیشه ثبت نام کنیم ؟

  • ناشناس

    تکلیف مادرانی که گواهینامه ندارن چی میشه. دله بازا. هرموقع یه طرح بزار بعدش جمش کن بگوطرحش هیچ شد

  • ناشناس

    چرا خلاصه نمیکنین خلاصشو بگید خیلی طول میکشه تا اینو بخونیم

  • 24469

    نه پلاک فعال برای مادران مانعی نداره من مادرم پلاک به ناممه و دوباره اسمم درومده

  • ناشناس

    سلام خوردو برای من برای سال ۴۰۳ قرعه کشی شده
    آیا الان باید به نمایندگی شهرم مراجعه کنم یا نه
    ممنون

  • ناشناس

    بیشتر مادران بالای دو فرزند گواهینامه ندارن اگه گواهینامه داشتن با عادی ها فرق نداشتن همه سر کار گذاشتین

  • ناشناس

    پس ما مادرا حق نداریم باید حتما ۱۴۰۰ باشه

  • محمد

    طرح قبلی که تابستان 1403 بدید تا بعد الانم که برای بعضی ها پیامک میگید فرستادیم نیامدین نوبتتون گذشته در صورتی که نفرستادید اصلا اینم بازی جدید

  • ناشناس

    سلام آخرش نفهمیدیم ۱۶اردیبهشت ثبت نام هست یانه لطفا چواب بدین ممنون

  • ناشناس

    سلام چراازماشینای فرسوده خبری نیس

  • ناشناس

    سلام کسی میدونه طرح مادران باید چه شرایطی داشته باشه تورو خدا اگه کسی میدونه منو راهنمایی کنه

  • 24469

    نه نیاز نیست

  • علی محمد آذرمهر

    این درست نیست طلا خانمم فروختم پول قرض گرفتم اشتباه ثبت‌نام کردم اسفند ماه چرا اینقدر دروغ تاریخ‌های ثبت‌نام عوض میکنید من کارگر ساختمانی هستم چقدر انتظار چقدر ضرر کنم

  • 24469

    اسمم برای تابستان ۱۴۰۲ است ولی پیام نفرستادن چه کار گنیم

  • علیرضا

    درود بر شما...از طرح فرسوده غافل شدید.......اصلا خبری از طرح خودروهای فرسوده نیستش....

  • 24563

    مادران که گواهینامه نمیخواد

  • 24469

    من مادرهستم.گواهی نامه ندارم . پلاک فعال دارم. ماشین ب اسمم دراومده

  • ناشناس

    برای ما افتاده 1403 تورو خدا این همه هم تغییر دادن حداقل نوبت مارو بندازین جلوتر بعد تکلیف بقیه رو روشن کنین همه رو چرا بلاتکلیفی میزارین اخه

  • 24529

    اون موقع که شما ماشین فرسوده داشتید بعضیا همونم نداشتن خب سوار شدید فرسوده شده اجازه بدید کسایی که ندارن بخرن

  • ناشناس

    جریان گواهی نامه چیه برای طرح مادران راسته یادروغه

  • کامی

    مگر مادرانی که قبلا از ۱۴۰۰ بچه دار شده اند مادر نیستند؟مگر مادران ۱۴۰۰ به بعد چقدر هستند که همیشه دارید آنها رو ثبت نام میکنید؟

  • ناشناس،@

    سلام پس مادرانی که بچه دومشونو۱۴۰۰اما قبل از ابان به دنیا اوردن مادر نیستن حق ندارن این چه قانونیه چون بچه ما چند ماه زودتر به دنیا اومده اونا حق ندارن یا بچشون بچه نیست یا اینکه باید صبر میکردن ببینم کی قانونی وضع میشه اونوقت به دنیا بیان اگه میدید به همه بچه های ۱۴۰۰دی بدید

  • ناشناس

    بهتر بود جوون ها رو حمایت می کردید

  • 24612

    حسود هرگز نیاسود

  • کیان

    خرقلا آخه تو این چهل سال کدوم طرح به نفع مردم بود که این دومش باشه شماها چقدر ساده هستید برید توی صف مرغ یخ زده بایستید خلایق هرچه لایق کسانی که دستی را که نانشان میداد را گاز گرفتند محکومند به بوسیدن پاهایی که لگدشان میزند

  • ناشناس

    فقط مادران ۱۴۰۰ بقیه مادرانی که بچه زائیدن اشتباه کردن میتونن این اتاق فکر یا بارشوه سر کار رفتن یا خدای نکرده نفوذ زیادی دارند

  • سلام پس خودروهای فرسوده چی شد؟

    سلام پس خودروهای فرسوده چی شد؟

  • ناشناس

    منم مادرم متولد71سه تابچه دارم گواهی نامه هم دارم .پس چراتواین مملکت من هیچ حقی ندارم حتماباید1400باشه دیگه پول ندارم بخاطراین طرح هابچه بیارم.یه خداییم هست.

  • مریم افضلی

    منم مادرم باسه تابچه به ماشین نیازدارم.چه گناهی کردم متولد71وبچه هام قبل از1400به دنیااومدن

  • ناشناس

    سوال من اینجاست ،کسانی که دوتا فرزند دارن نمیتونن ثبت نام کنند چرا باید تاریخ بزارند پس اونایی که چند سال قبل از این تاریخ دوتا فرزند دارن جز ادم حساب نمیشن یعنی چی این موضوع خیلی مسخره اس تاریخ گذاشتن خوب بیان بگن کسانی که دو فرزند دارن دیگه

  • ناشناس

    کاش یکی بود نظرات را میخوند ویه تاثیری یه تکونی به مغزش میخورد ،یکی که جوابگو باشه،اصلا انگار نه انگار که مردم نظر میدن،مردم بیچاره واسه خودشون نظر میدن همین

  • ناشناس

    برای ما که تحویل فروش فوری ۱۴۰۱ بود رو هنوز ندادن

  • ناشناس

    من ۱۰ بار برای طرح مادران و ۴۰ بار طرح عادی ثبتنام کردم برج ۹ جزو ذخیره شدم اما باز برنده نشدم بعد اونم شد پولی دیگه نتونستم بنویسم چون شوهرم رانندس قرار بود اگه برام دربیاد سریع ماشینمونو بفروشیم چون شرکتی که توش کار میکرد دیگه مدل ماشینشو قبول نداشت الان کارشم از دست داده خیال راحت نشستیم

  • حدیث

    سلام توخدااین وکاکتی واسه مادران نزاریدمن با۳تابچه چطور۱۰۰ملیون بیارم بزارم توحساب

  • ناشناس

    این چه وضعشه یه ماشینه چقدشرط چقدر قانون چقدر پیچ واپیچ بابا این لگن هارو هیچ جا نمیپسنده چرا باید ایجوری عرضه بشن یه کاری کنین ادم صبح بره نمایندگی اقساط ماشین بخره ظهر باماشین بره سفر

  • بهرام

    اگر هزینه بیکاری ۵ هزار کارگر را هم به هزینه واردات خودرو اضافه کنیم، باز هم از هزینه تحمیلی صنعت خودرو سازی ایران کمتر خواهد بود. این پولها خوردن نداره، هزینه دوا و درمان عزیزان تان خواهد شد.

  • رز

    الان چی شد پس از امروز ثبت نام هست یا نه

  • کیانا

    سلام برای ما زده تابستان 1402دناپلاس ولی هنوز پیامک نیومده تکلیف چیه

  • 24493

    چند خودرو تو پارکینگت داری عمو نمیزاری مردم رستگار شن

  • 24603

    منم ۴۰۲ هست ولی نیومده پیامک زنگ زدم گفتن بزودی پیامکش میاد

  • 24613

    سلام برای مادران گواهینامه لازم نیست

  • ناشناس

    امام زمان هم بیاد تو کار اینها در میره آخه یکی با سواد نبود یه ساز و کاری درست حسابی انجام بده آخه این چه دولتیه شده شهر هرت یارو دو فرزند داره بعد از ۶۰ سال سومی از کجا بیاره

  • ناشناس

    آقای مدیر عامل سلام ، برای خانمهای بی سرپرست و بیوه فروش بذارید به خدا ما هم احتیاج داریم به ماشین

  • 24469

    سلام نه نمیخواد

  • ناشناس

    آخه خدا چکارتون کنه پس اونهای که ماشین فرسوده دارن چه گناهی دارن پس برای اونها هم چاره کنید

  • امین

    خدا قبول نمیکنه که برای اونهای که ماشین فرسوده دارن بی توجه میکنین

  • ناشناس

    تمومی نداره این مادران سه فرزند بیشتر بعد میگن جمیعت ایران روبه سن پیریه والا

  • ناشناس

    اون بی شرفی که این طرح رو داده و اون نادرستی که تائیدش کرده،مثلا ماقبل 8اردیبهشت 1400آدم نیستن،

  • ناشناس

    پس ۷انواده ۶ایی ک طبثق سنت قدیممی و اعتقاد و فرهنگ و علمشون از شما جلوتر و چهار فرزند اوردن قبل از اینکه شما اقایون ب فکر بیفتید و سوادتون برسه ب اینکه بدونید جمعیت گشور پیر میشه .بچه اوردن و الان ......واقعا خدا قوت دارید

  • ناشناس

    خاک توسر ایران خودرو
    تاکی دروغ ؟
    مردم بیچاره که بایدهرروز با استرس های شما زندگی کنند ودادشون به هیچ جانمیرسه،

  • 24652

    به شوهر یا ماشین

  • ناشناس

    با این خودروهایی که کیفیت ندارند مردم چرا باید سرمایه گذاری کنند

  • 24469

    سلام نه

  • 24518

    سلام تا آخر اردیبهشت پیامش میاد

  • ناشناس

    خودرو فرسوده بس چی ما هم مجبوریم فرسوده سوار شیم شهر آلوده شه

  • ناشناس

    خاک بر سرتون یعنی خاککککککک

  • 24625

    ازماست که برماست

  • 24518

    ۲ ماه مانده پیامک ارسال می شود

  • 24611

    سلام تعدادی که مدل ماشین رو عوض کردن تاریخا افتاده جلو بدای بقبه برین تو سایت طرح خودرو های یکپارچه تاریخ جدید رو نگاه کنین ما پارس سفارشی تحویل بهار ۴۰۳بود الان شده زمستان ۴۰۲

  • 24597

    سلام اینهمه اطلاعیه اینهمه کلیپ از خبر طرح یکپارچه دقت نداشتتون رو سر کسی خالی نکنین خیلی اعلام کردن به حساب ایرانخودرو پول واریز نکنین باید به حساب وزارت صمت بریزین

  • 24518

    برای اکثریت نیومده اطلاعات توسایت هست

  • 24529

    خیر نبینن خودرو فرسوده طرحش نیست همش جوانی کادران خیر نبینن

  • 24529

    بفروشین پول جور کنین همه همینکارو کردن مدل ماشین ما ۸۲بود فرسوده گفتن کیلویی برمیدارن

  • 24540

    همیشه که قرارنیس همه چی به نفعتون باشه بقیه استفاده میکنن هرکی شرایط داشته باشه به این معنی نیس که بچه بیار ماشین بگیر

  • 24624

    درودبرشما

  • ناشناس

    ایران خودرو بدو بدو

  • ناشناس

    تو خوابم نمی دیدیم که مردم انقدر خودشونو به آب وآتیش بزنند تا ماشین ثبت نام کنن یا بتونن ی پراید داغون با قیمت بالا (سرطان ) بخرن ،من تا میام با بدبختی پول جور کنم تا ماشین بخرم ماشین گرونتر شده دوباره تابیام وام بگیرم ، میبینم دوباره.......خدایااااااااا تحمل ......روزبه روز داره بدتر میشه....خدایاااااا کمک ، با این گرونی و تورم دیگه امیدی به زندگی نمونده ،حالمون خوب نیست ،ی عده پولدارتر شدن و ی عده هم فقیرتر

  • ناشناس

    پژو پارس در ثبت نام وجوددارد

  • ناشناس

    خداخیرتون نده چرا تکلیفو معلوم نمیکنید
    فقط مادران فرزند دار آدمن ،بقیه برن بمیرن

  • ناشناس

    من که ۴۶سال دارم خونه دارم ماشین هم دارم مجرد هنوز هستم ولی بقران قسم اگر ۲ماشین هم دولت به من اگر مفتی هم میداد بااین گرونی وبیکاری و اقتصاد نابود حاضرنبودم فرزندی به دنیا بیارم که روزگارش ازهمین بدر تولد سیاه باشه من نمیدونم مردم عقلشون ازدست دادنند بخاطر اعرابه مرگ خودتون بدبخت میکنید

  • 24587

    برای افراد عادی نیست فقط مادران که بچه اونا سال ۱۴۰۰ به دنیا اومده

  • مهری موسوی زاده

    طرح پیش فروش برای مادران از ۱فروردین باشه چه مشکلی پیش میاد از ۸ آبان اعلام میکنن

  • ناشناس

    این سیاسی بازی های کثیف تمومی نداره

  • ناشناس

    پ که میگفتن فرزند کمتر زندگی بهتر تبلیغ تک فرزندی میکردن مادران تک فرزند مادر نیستن

  • 24624

    خلق الله نه خرقلا

  • ناشناس

    خاک بر سرتون با این قانونهای مزخرف بچه کدوم احمقی آبان بدنیا اومده که این قانون از آبان تصویب شده قانون اوکی باشه از اول سال میشه نه آبان

  • ناشناس

    سلام پس چرا سایت باز نیست امروز 16

  • ناشناس

    یعنی خاک بر سر ملتی که بخاطر این خوردروهای چرت و پرت انقد پول میدن منت هم میکشن یعنی این کشور شده دلال بازی ادمایی بدون هیچ تحصیل و هنری با دلال بازی کلی پولدار شدن خاک بر سر مملکت داریتون

  • 24591

    سلام

  • احمد

    ما رو ثبت نام کنید برای شاسی از خدا می خواهیم به ما دو قلو بدیه

  • ناشناس

    همش دروغ و کلاهبرداریه
    گفتند برای مادران دوماهه تحویل میدهند،
    الان ۶ ماهه ۳۱۸ میلیون پول بی زبون ملت رو گرفتن که ۲۰۷ تحویل بدهند
    هنوز پس از ۶ ماه خبری نیست که نیست
    جالب تر اینجاست که پیگیر میشیم
    میگن خودروتون هنوز تولید هم نشده
    بعد هر روز طرح جدید ثبت نام میگذارند
    وااااای بر ما تو چه مملکتی زندگی میکنیم!!!!

  • کاربر چت

    عجب گرفتاری شدیم!!!!
    انگار میخوان مرسدس بنز آخرین سیستم بهمون تحویل بدن

  • ناشناس

    آقا جون
    مادر زن همسایه ما زاییده
    آیا به خاطر این اتفاق فرخنده به ما خودرو با شرایط شما تعلق میگیره

  • امیدنوری

    ثبت نام خودرو

  • 24706

    اینا به آسانی به مردم بیچاره ماشین نمیدن

  • 24653

    بخاطر ماشین طلا نفروشین

  • رضا رضافر

    بر پدر مادر اون کسی که این قانون گذاشته رحمتتتتت
    خوب مردم رو اوسگل کرده
    واقعا بر پدر و مادرش.........

  • ناشناس

    خسته نباشید
    واقعاً پشت این تصمیم ،تفکری هم بوده ،تازه منت هم میزارید با این ماشینهای بی کیفیت خارج از استاندارد

  • مم...حححح.قققق

    الان تکلیف ما چیه که بچه نداریم

  • ناشناس

    واقعا چه قانون مزخرفی

  • ناشناس

    ماکه بچه یک ما زوتر ۱۴۰۰اومده چیمیشه

  • ناشناس

    لاقل یه کاری میکردید اخه باسه بچه ماشین نداشتن ظلم اگه واقعن میخای کمک مردم کنید یراهنمایمون کنید

  • ناشناس

    واقعا مردم را خر حساب كرديد

  • ۰۹۱۴۹۸۰۰۶۹۱

    سلام طرح فرسوده کی اعلام میشه

  • ملیح

    برای ثبت نام مادران باید حساب وکالتی داشته باشی یانه نیازی نیست

  • یگانه

    برای ثبت نام طرح مادران هم باید حساب وکالتی داشته باشی یانمیخواد

  • امیر عباس

    خوب پوله مردمو تو بانک بلوکه میکنن کی میگه شما سیاست کشور داری ندارید شما استوره هستید البته در دزدی 🤣

  • .

    .

  • 24563

    گواهینامه نمیخواد ثبت نام کن از اطراف ما گرفتن مال مادران بدون گواهینامه

  • نادر

    بیچاره اونای که ماشین اسقاطی دارن هنوز اونا بلاتکلیف هستن . وکسی هن نیست چیزی درباره اسقاط بگه

  • 24706

    خدایی او خانواده 4 نفره که همه گواهینامه دارن ولی یه ماشین تو خونشون نیست حقشون نیست ،?

  • 24493

    یعنی بی عدالتی بی داد می‌کنه خدا

  • 24591

    عجب بابا عجب...تفکر ملت خرابه واقعا حیف ایران

  • 24630

    بپکی سه تا بچه سی سالت بیشتر نیست

  • ناشناس

    چیکار کنیم نمیشه پشت سر هم بچه بیاریم بخاطر ماشین

  • ناشناس

    ایران تسلیت

  • ناشناس

    واقعا با این مردم تسلیت

  • 24463

    جنمتماتا

  • 24629

    سبام والا به زورمیخوان ناخاسته یکی بچه بیارین بیارن ک ماشین اونم دربیاد
    مگه تولیدیه بچه بیاریم

  • پرویز رش

    سلام ببخشید طرح پدر ندارید باسه تا بچه ولی قبل ۱۴۰۰ به دنیا اومدن خودمم متولد ۶۷ هستم

  • ناشناس

    سلام ببخشید من وانت بنام دارم سواری ثبت نام کمم میشه یه نه ممنون میشم راهنمایی کنید

  • ناشناس

    سلام شرایط برای خودروهای فرسوده چجوریه چرا دیگه ثبت نام نمیکنید

  • ناشناس

    بله ثبت نام میکنم

  • 24691

    درود برشما

  • Ali

    درود

  • ناشناس

    سلام علیکم، ۷الی ۸ بار ثبت نام کردم برای جوانی جمعیت هنوز اسمم در نیومده.

  • 24469

    نه نیازی به گواهینامه نیست

  • بازنشسته

    کاری به ملت کردین برای لکن ایرانخودرو و سایپا التماس کنند

  • 24587

    فقط مادران

  • 24591

    اگه گواهینامه نداری اشکالی ندارد و اگه پلاک هم داری اشکالی ندارد مادران میتونن ثبت‌نام کنن

  • 24609

    اشکالی ندارد دعوت نامه که اومد تکمیل وجه کنید

  • ناشناس

    تکلیف کسانی که ماشینش کهنه وفرسوده است چیست نه به خاطر پلاک کارخانه ماشین میده حداقل بیشترازده دفعه برای جایگزین فرسوده ثبت نام کردیم نوعی سرکاریه مدتی هم که ثبت نام نمیشه

  • ناشناس

    ملت واقعا حقتون همین گرونی هستش که بزنن توسرتون خدالعنتتون کنه چرا دارین التماس میکنیدچرا پرایدمیخرین ۳۰۰میلیون اگه سوارنشی میمیری ذلیل مرده ها

  • 24596

    داشتن گواهینامه با اعتبار / داشتن فرزند دوم متولد شده آبان ۱۴۰۰ به بعد/ داشتن پول زیاد چون اگه کم داشتی هر خودرویی دوست داشتن قالب میکنند ....داشتن صبر و تحمل خیلی زیار😐😐😐

  • آرایشی وبهداشتی دلبرشو

    هر شرطی گذاشته شده فقط برای اینه که مردم نتوانند خودرو بخرن وگرنه کدوم شرکت خودرو ساز خارجی با این شرایط فروش داره،؟؟؟ اونم خودروهای فوق العاده با کیفیت

  • ناشناس

    ریدن توی طرح هایی که میزارین خاک برسر اونی که یک میلیارد پول بده ماشین های اشغال شما را بخره

  • ناشناس

    این طرح مادران باید پول هم بذاریم یانه

  • ناشناس

    من مادر دوفرزندم
    بچمم مهر۱۴۰۱دنیااومده
    گواهی نامه هم دارم
    پلاک فعالم بنامم نیس
    ۵بارم اسم نوشتم درنیومده
    انقد خودتون رو جر ندید
    ماهم ک همه چیمون جوره اسممون درنمیاد
    حرص نخورید مردم ک ماهم سرکاریم

  • خشرو

    چنده دفعه ثبت نام میکنم اسمم نمیاد فقط اسم سرمایه داران ماید جریان چی

  • ناشناس

    اخه اون بدبختی که 100میلیون نداره باید چیکارکنه همیشه باید قشر ضعیف مردم زیرپای شما له بشن بعد ازاون ه

  • ناشناس

    دوروز دیگه هم مادران بیان به شما رای بدهند بقیه هم کشک

  • ناشناس

    سلام من که نوبت زدن تابستان ۴۰۲ پارس هنوز هیچ پیامکی نیومده

  • بیگلو

    خواهش می کنم یکی منو راهنمایی کنه من بچه سومم۶'۷'۱۴۰۰
    به دنیا اومده الان می تونم ثبت نام کنم یانه ؟؟؟
    میگن از آبان ۱۴۰۰ این طرح میشه ثبت نام کرد؟؟؟

  • بی نام

    ما تارا اتومات ثبت نام کردم الان میگن تارا قبلی تحویل داده میشه پس صد میلیون واسه گرون کردن

  • 24706

    خدا لعننت کمه ادمای بی عدالتو خودروهای فرسوده چی ش؟



  • 24646

    همه ملت شاکیان ازتون جمع کنید این بساط تونو ایرانی چقدر خوارو بدبخت شده واقعا کاش خودروها تون یکم امنیت هم داشت خودتون ماشینهای ساخت خودتونو سوار میشید با این طرح‌ها ی مسخره تون عزت انسانها رو به بازی نگیرید لطفاً

  • خدابیامرز

    خط ب خطش میخوندم بیشتر حالم بهم میخورد
    چ ذوقی شروع کردم به خوندن
    خدا ازتون نگذره جونی، جونای ایرانو گرفتین
    چقد جون بدی پولشو جور کنی
    بعد بیای ، تازه کت کلکای شما شروع میشه
    از ته دل میگم خدا ازتون نگذره

  • 24564

    اونها درست همینو میخان

  • ناشناس

    خاک بر سرتون با این طرح مزخرفتون مادرای دیگه آدم نیستن مگه.متاسفم مملکت روگوه زدن توش

  • 24493

    سلام سلام
    تکلیف مادر من که دوست داره ماشین خوشگل داشته باشه من رو ۴۰سال پیش به دنیا آورده چییییه
    مادر من دیگه نمیتونه باردار بشه تکلیف این چییییییه

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه که حق مردم و خیلی راحت میخورید

  • ناشناس

    مرگ بر شما که تو مملکت خودمون یه وجب سهم نداریم

  • محمد

    برید یک ماشین کارکرده بخرید اصلا پیگیر اینکه ده سال کار کرده یا ۲ سال نباشید، ماشین رو میخرید برای رفاه خودتون نه اینکه برید قرض کنید وام بردارید تحت فشار باشید که ماشین صفر سوار بشید

  • سلام من رفتم شرکت ایران خودرو گفت اصلا بخشنامه نیومده والکی هست

    سلام من رفتم شرکت گفت این خبر حقیقت نداره

  • ناشناس

    خدا‌وند‌‌‌از‌همه‌‌‌‌شما‌نگذره

  • قربان مرادی نژاد

    لطفاً پیگری کنید دنامعمولی میخواستم یاسمندسورن

تبلیغات متنی