کد خبر : 23262

مهناز افشار | تیپ مهناز افشار | رفت و آمد مهناز افشار

در این مطلب عکس های تازه ای از مهناز افشار را میبینید .

به گزارش ورنداز :

در این مطلب عکس های تازه ای از مهناز افشار را میبینید .مهناز افشار بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که البته سابقا در سینمای کشورش بازی میکرد و حالا می بینیم که خانوم بازیگر اونور آب به سر میبره و تنها جایی که بازیگر شده پیج اینستاشه!! مهناز افشار قبلا خیلی بازی میکرد. جوری که بود که کارنامه کاری مهناز بانو تا کَله پره و اونهم کارهایی خوب و جذاب که همه مدله درش دیده میشه، از اجتماعی و جدی بگیر تا طنز و باحال که مهناز افشار در هر چند بُعد به زیبایی تمام کاراکترش رو به تصویر میکشید. مهناز افشار گرچه که بیشترین تعداد فالوور میون بازیگران رو جذب کرده اما این روزا دیگه محبوبیت قبلش رو نداره.مهناز افشار همونطور که گفتیم کل زندیگش شده اینستاگرام و خانوم بازیگر از اونجایی که دیگه اونور آزاد و رها هر طور که دلش میخواد استایل میزنه، خب دستش بازه و میتونه همه جوره عکس و ویدیویی از خودش منتشر کنه اما نکته اینجاست که فالوورش خیلی پذیرا نیست و اگر مهناز خانوم کمی تا قسمتی لباس و ظاهرشون شل تر بشه با نظرات متفاوت کاربران و هجومی از کامنت های منفی همراه میشه. مهناز افشار اما به تازگی تصویری از خود استوری کرد که زیبا بود و بی حرف و حدیث!mahnaz_afshar_s+instagram+2023-4-16+story

وقتی مهنا افشار هزار مدل عکس از خودش میذاره!

مهناز افشار تو ایران که بود اصلا و ابدا انقدر تو فضای مجازی فعالیت نمیکرد. این چهره درست از زمانی که رفت و جای پاش رو به خوبی سفت کرد، یهو با انبوهی از تصاویر خود اومد جلو. حالا مهناز افشار رو می بینیم در حالی که هررر جا دستش میرسه از خودش یه سلفی قدی چیزی میگیره و میذاره اینستاگرام!

این حرکت مهناز افشار اونقدری پیش رفته که حالا خانوم بازیگر در پیجی با 17.5 میلیون دنبال کننده 828 پست منتشر شده داره!

Untitled

مهناز افشار و چهره ای نچراله نچراله! اما زیبا

همه ما میدونیم که مهناز افشار شباهت زیادی به خوانده لس آنجلسی یعنی گوگوش داره و این شباهت به قدری بوده و هست که باعث شهرت مهناز افشار درابتدای ورودش به این عرضه شگفت انگیز شد. مهناز افشار اصلا به همین علت هم هیچگاه دستی به صورتش نبرد و با وجود اینکه میتونست با ژل و عمل و پروتز و ... های امروزی که همه خانوما ازش استفاده میکنن، چهرش رو تغییر بده و ترند ترش کنه، اما چنین نکرد تا مبادا شباهتی که داره به این خواننده مشهور از بین نره!

وقتی مهناز افشار خودش رو میکنه بدل خوانده لس آنجلسی!

البته این تنه شباهتی نبود که علاقه مهناز افشار رو به گوگوش نشون میداد و خانومو بازیگر حتی مدتی پیش لباسی هم دوخت و به تن کرد که کپی برابر اصل لباس گوگوش در سالهای دور بود. اما مشکل اینجاست که مهناز بانو این مدل لباس رو به قدری جذب و با دوختی نامناسب به سرانجام رسوند که بیشتر مورد هجوم نظرات منفی قرار گرفت تا زیبایی و خوشتیپی!

68789_938

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

از معماری تا سوپراستاری

پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

unknown_341128953_1255077941766472_7806213309831841992_n

 

 

مهناز افشار اما انگاری خودش هم علاقه وافری به ارتباط با خواننده ها ی اونور آبی داره چرا که بارها با ابی و آرش دیده شده و حتی به خونه زندگی آرش هم رفت و آمد داره. از طرفی هم بارها در کنسرت های گوگوش دیده شده و حضور پیدا کرده. 

منبع شایا نیوز
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    خاک تو سرش تو ۵۰ سالگی عینه میمون اداُ و اطوار دیگران رو در میاره....

  • ناشناس

    عروس رامین دیگه انتطار بیشتری نیست

  • fereshteh

    واقعن متاسفم خائن وطن فروش

  • ناشناس

    مهناز افشار اصلا وابدا هیچ شباهتی به گوگوش ندارد.

  • عمو حسن

    مثل همیشه عااااالی

  • ناشناس

    ایشان دقیقا ۴۵ سال دارند و هنوز جوان و البته خیلی جذاب.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی