کد خبر : 22803

فال حافظ | فال حافظ جمعه 18 فروردین

فال حافظ جمعه 18 فروردین را آنلاین بگیرید..

به گزارش ورنداز :

فال حافظ جمعه 18 فروردین

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 481 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 207 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قبل از این روزگار بسیار خوشی داشتی و یاری همدل و همزبان که از بد روزگار او را از دست دادی و تلاشهای دوباره ات بی نتیجه ماند. بدان که تمام خوشیها ناپایدار است. اکنون دیگر غفلت جایز نیست. به فردا بیاندیش و دوباره از نو شروع کن که فردا روز دیگری است.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 417 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به لطف و عنایت الهی بخت به تو روی کرده و به آنچه سالها آرزویش می کردی رسیده ای، از گناهان گذشته خود توبه کن و کوتاهی های قبلی خود را جبران نما و هرگز خدا را فراموش نکن چرا که هر موفقیتی تنها به خواست و اراده او حاصل می شود.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 472 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی هایی که داری به مقصود خود خواهی رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر چرا که بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 240 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است دچار مشکلات مالی شده ای و به علت ضعف مالی در عشق خود دچار تردید گشته ای، اما بدان که به زودی مشکلت حل خواهد شد. غصه گذشته را مخور و به آینده بیاندیش و نگران هیچ چیز نباش که خداوند کریم و رحیم است.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 282 از دیوان حافظ

فال حافظ:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری صبر و قرار و هوش و حواس تو را مختل نموده است. دائم در جوش و خروشی و بی تابی ات از حد گذشته. تنها مسکن و آرام بخش تو وصال اوست و تنها زمانی که او را تصاحب کنی آرامش می یابی، اما بدان که رسیدن به این هدف نیاز به فکری آزاد و اندیشه ای کارآ دارد، پس به خود مسلط باش و معقولانه تصمیم بگیر.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 194 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

یک نفس دیدار او در دل تو بذر نهال عشق را کاشت و تو به شدت پابند و علاقمند به او شدی. گرچه تو در این مورد سکوت کرده ای، ولی او راز دلت را در چشمانت می خواند و اگر می بینی از تو روی می گرداند حکایت کهن ناز یار است که تو باید به بهترین روش آن را تحمل کنی. به خدا توکل کن که به مراد دل خواهی رسید.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 273 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

چنانچه می خواهی در زندگی خود به مقام و منزلتی ویژه برسی باید در رفتارت با مردم تجدید نظر کنی. در دوستیهایت وفادار و صادق باش و در مورد دوستانت با محبت و احترام رفتار کن. صداقت لازمه رفاقت است و دوست خوب کیمیا. اکنون که به لطف خدا در میان مردم از جایگاه ویژه برخوردار شده ای، مواظب موقعیت خود باش.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 327 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با خود عهد و پیمانی بسته ای که تا پایان عمر به این عهد وفاداری و آن حفظ زندگی سعادتمند با کسانی است که دوستشان داری. کسانی که با داشتن آنها از هر زیبایی و شادی دیگری بی نیاز هستی. بدان که این زندگی به لطف خدا به این مرحله رسیده، پس شاکر باش و التفاتی به وسوسه های حسودان بداندیش نکن.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 247 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

فال حافظ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 226 از دیوان حافظ

فال حافظ
 

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل داری که ز برملا شدن آن سخت بیمناکی. اگر نمی خواهی کسی از رازت باخبر شود حرف خود را در نزد هیچ کس بازگو مکن. خودت بهتر می دانی که چاره کار تو صبر است، پس صبور باش. از رقیب و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراسی نداشته باش که نظر لطف دوست و مرحمت پروردگار با توست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع ساقیا
ارسال نظر

تبلیغات متنی