کد خبر : 22785

تجاوز | تجاوز جنسی | تجاوز جنسی مقابل دوربین

ماجرای تجاوز مرد شیطان صفت به زن میلیاردر را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

تجاوز جنسی به زن شوهردار

ماجرای تجاوز مرد شیطان صفت به زن میلیاردر را در این مطلب میخوانید 

زن میلیاردر تهرانی به جای ترس از انتشار فیلم سیاهش در اسارتگاه مرد شیطان صفت به پلیس اعتماد کرد و با شوهرش دست به افشای راز دردناکش زد.

۴ فروردین امسال رسیدگی به شکایت زن ۳۰ ساله به نام نیلوفر در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. نیلوفر در طرح شکایت خود گفت:«شغل من و همسرم تأمین تجهیزات مربوط به ویلا و استخر و همچنین ایجاد فضای سبز در ویلاهای تهران و شهرهای شمال ایران است.۲ روز قبل مردی با من تماس گرفت و تقاضای بازدید از ویلایش را کرد. من مطابق روال همیشگی کارم با مشتری قرار گذاشتم. او مقابل منزل ما در غرب تهران آمد و با خودروی دیگنیتی من به سمت ویلای او راه افتادیم.»

اما فقط چند دقیقه زمان کافی بود که نیلوفر متوجه شود ویلایی در کار نیست:«چند دقیقه که در مسیر پیش رفتیم آن مرد چاقویی از جیبش بیرون آورد و روی پای من گذاشت. با تهدید چاقو از من خواست به هر سمتی او می گوید خودرو را برانم. بعد من را وادار کرد که به سمت جنوب تهران رانندگی کنم. سرانجام با تهدید من را به خانه‌ای حوالی میدان خراسان برد. در آنجا او به من تجاوز کرد و از من عکس و فیلم سیاه تهیه کرد. بعد فیلم خانم دیگری را به من نشان داد و گفت قبلاً از این زن فیلم سیاه تهیه کردم و موضوع را فاش کرد، برای همین او را به خاک سیاه نشاندم. تهدیدم کرد و گفت اگر موضوع را به کسی بگویم من را بی آبرو می کند.»

زن جوان در ادامه گفت:«وقتی به خانه برگشتم، نمی دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای

۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد.او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.» با ثبت این شکایت و ادله‌ای که زن جوان در اختیار مأموران قضایی قرار داد، دستور جلب متهم صادر شده و متهم با دستور قضایی بزودی دستگیر خواهد شد.

 

 

 

منبع منیبان
ارسال نظر

تبلیغات متنی