کد خبر : 16157

گلشیفته فرهانی | اصغر فرهادی

گلشیفته فراهانی در گفتگویی مفصل با نیویورکر ادعایی درباره اصغر فرهادی کارگردان مشهور را مطرح کرده است.

به گزارش ورنداز :

گلشیفته فراهانی در گفتگویی مفصل با نیویورکر ادعایی درباره اصغر فرهادی کارگردان مشهور را مطرح کرده است.گلشیفته فراهانی 19 تیر 1362 در تهران متولد شد. گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانی می باشد. گلشیفته فراهانی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم درخت گلابی شروع کرده است. گلشیفته فراهانی در سال 1387 برای بازی در فیلم یک مشت دروغ ممنوع الخروج شد. گلشیفته فراهانی  بعد از مهاجرت خود از ایران در فیلم های زیادی هنرنمایی کرده است.گلشیفته فراهانی، بازیگر مطرح ایرانی گفتگویی مفصل با نیویورکر درباره اصغر فرهادی داشته که در بخشی از آن ادعایی درباره این کارگردان مشهور را مطرح کرده است.

در تشریح این خبر آمده است:

* به گفته گلشیفته بعد از بازی در «مجموعه دروغ‌ها» چندین بار پاسخ داده است و حتی احتمال ممنوع الکاری او مطرح بود. در قرارداد او هم گفته شده بود که اگر تولید فیلم به دلیل حضور او متوقف شود، او باید تمام هزینه‌ها را بپردازد.

* گلشیفته می‌گوید: «نتوانستند کاری کنند که من احساس گناه کنم. اما فرهادی توانست این کار را بکند. او کاری کرد من باور کنم که با ترک ایران، با نپوشیدن روسری، من کاری بسیار اشتباه کرده‌ام».

* گلشیفته در ادامه این گزارش مدعی می‌شود: «او از من خواست که یک نامه عذرخواهی خطاب به مقامات بنویسم و بعد از این نامه می‌توانم به ایران برگردم.»

* نویسنده این مقاله در اینجا اشاره می‌کند که فرهادی گفته هرگز از گلشیفته نخواسته که چنین نامه‌ای بنویسد و این ادعا دروغ است.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی