کد خبر : 13741

رابطه جنسی | مشکلات جنسی | دانستنی‌های جنسی

برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر از این جملات استفاده کنید.

به گزارش ورنداز :

مهم نیست در حال خوردن یک شام رمانتیک هستید یا در حال برقراری رابطه جنسی با همسرتان، اما بهتر است بدانید در هر موقعیتی خانم ها صحبت کردن و برقراری رابطه کلامی را دوست دارند.​

 برای خانم‌ها رابطه کلامی مهم ترین عامل برای صمیمیت عاطفی است و صمیمیت نیز پیش شرط لازم برای برقراری ارتباط است. بطور کل مردها دوست دارند از طریق رابطه جنسی ارتباط عاطفی برقرار کنند اما زن‌ها تمایل دارند یک ارتباط عاطفی داشته باشند تا نیاز به رابطه جنسی پیدا کنند.

 حرف‌های مرد این قدرت را دارند که زن را به ارگاسم برسانند، اعتماد به نفس او را افزایش دهند و رابطه جنسی را برای هر دو نفر لذت بخش تر کنند. در ادامه به چند نکته در این باره اشاره می شود.

نکات کلی درباره حرف زدن در حین رابطه جنسی

1. بخشنده باشید: اوربوچ می گوید:، باید از صمیم قلب و صادقانه کلمات را بیان کنید- و نه فقط به این دلیل که این کار نجیبانه ای است- زبان بدن همیشه حقیقت را می گوید، و اگر با زبان شما با کلمات که بیان می کنید یکی نباشد، او می گوید که شما دروغ می گویید». اوربوچ می گوید: از آنجا که زنان در درک سریع این موارد نسبت به مردان برتری دارند، شانس شما برای داشتن خلوص نیت ساختگی بسیار کم است.  

 

2. خاص باشید: اوربوچ می گوید: این باعث می شود که شما متفکرتر به نظر برسید و به او نشان می دهد که شما چیزهای خاصی را در او مشاهده کرده اید. تفاوتی بین «تو زیبا هستی» و «چشمان تو زیبا هستند» وجود دارد».3. سر اصل مطلب بروید: ریچل نیدل دارای دکترای روان شناسی و روان شناس مرکز سلامت زناشویی و سلامت جنسی در فلوریدای جنوبی بیان می کند: برای صحبت کردن با شریک زندگی خود، مجبور نیستید که حراف باشید». همه چیز را کوتاه و شیرین بیان کنید. طفره نروید.

اکنون که این اشتباهات برطرف شد، در اینجا چند خطی وجود دارد که باید در هنگام رابطه جنسی بعدی خود از آنها استفاده کنید:  

جملاتی که بهتر است قبل، بعد و حین رابطه جنسی بیان کنید

قبل از رابطه جنسی

1. «موهای تو به این شکل فوق العاده به نظر می رسند»

اریک مارلو گاریسون که یک درمان گر رابطه جنسی و نویسنده کتاب «تسلط بر پوزیشن های مختلف سکس» می گوید: اگرچه هر تعریف فیزیکی می تواند باعث شود او احساس جذابیت کند، اما بر روی چیزهایی تمرکز کنید که می دانید او وقت زیادی بر روی آنها صرف کرده تا توجه شما را جلب کند و از تلاش های او قدردانی کنید.

2. «اینکه چگونه با اشتیاق مرامی بوسی را دوست دارم»

گاریسون می گوید، این مهم است که زنان بدانند که شما دوست دارید آنها را ببوسید - و نه فقط به این علت که جذاب هستند یا می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید. او می گوید: وقتی از بوسه های او تعریف می کنید، بر روی آن چیزی که واقعا در مورد آنها دوست دارید تمرکز کنید. از گفتن تنها «تو بوس کننده خوبی هستی» خودداری نمایید: این می تواند ناخواسته او را وادار کند تا به سایر لب هایی که تا به حال آنها را بوسیده اید فکر کند.

3. «من وقتی با تو هستم، حس خیلی خوبی دارم»

آوا کادل دارای دکترای رفتار جنسی شناسی در لس آنجلس می گوید: مجبور نیستید که با توصیف رابطه جنسی با کلمات وقیحانه او را تحریک کنید. او می گوید: «اجازه دهید او بداند که تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است که باعث می شود او احساس مهم، ویژه و شهوانی داشته باشد». « این یک شکل صمیمی از بیان است که زنان خواهان آن هستند و هنگامی که آن را دریافت کردند، می خواهند با رابطه جنسی بیشتر جبران کنند».

4. «نمی توانم برای رابطه جنسی با تو صبر کنم»

اگرچه احتمالا نباید در قرار سوم با او به طور ناگهانی آلت تناسلی خود را بیرون بیاورید، اما گفتن این کلمات- به صورت حضوری یا از طریق پیامک- برای تحریک او در بین شریک های جنسی فوق العاده است. نیدل بیان می کند: این سخنان از آنچه بیان می شود، مفصل تر است. آنها ابراز می کنند که شما در مورد احساسات، گرما، رطوبت، خیال بافی می کنید. . . دقیقاً همان چیزی است که در درون او احساس می شود.

در طول رابطه جنسی

1. «من .... تو را دوست دارم»

پزشک پائول هوکمیایر که یک دکتر زناشویی مستقر در منهتن است، می گوید: «او می خواهد بداند شما با او زندگی می کنید و در مورد داشتن رابطه جنسی با مربی یوگا جذاب خود در باشگاه خیال بافی نمی کنید». کرنر پیشنهاد می کند: «پس قسمت مورد علاقه خود از بدن او را موضوع اصلی خود قرار دهید. هنگامی که در مورد آن قسمت صحبت می کنید- سینه او، شکم یا باسن او باشد- به آرامی آن را نوازش و به آن نگاه کنید». این کار او را شدیدا احساساتی خواهد کرد.

2. «من طعم تو را دوست دارم»

کادل می گوید: دقیقا همانطور که شما نگران تایید شدن خودتان هستید، او هم نگران این مساله است که شما در مورد نقاط شرمگاهی بدن او چگونه فکر می کنید. بنابراین، وقتی با استفاده از این 5 حرکت سکس دهانی فوق العاده با او رابطه جنسی برقرار می کنید، از واژن او تعریف کنید. گاریسون می گوید: گفتن کلمات «من» (به جای گفتن «تو»، مانند «طعم تو عالی است»)، باعث می شود تا نه تنها از او تعریف کنید، بلکه بگویید چگونه احساسی در مورد او دارید.

منبع فرتاک,سلام دنیا
ارسال نظر

تبلیغات متنی