کد خبر : 13410

مهسا امینی

واکنش به مرگ خبرساز مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله‌ای که در پی‌ انتقال به مراکز نگهداری پلیس امنیت اخلاقی به کما رفته بود

به گزارش ورنداز :

علی کریمی، در واکنش به مرگ خبرساز مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله‌ای که در پی‌ انتقال به مراکز نگهداری پلیس امنیت اخلاقی به کما رفته بود، در صفحه‌ اجتماعی خود در اینستاگرام با انتشار عکسی از این دختر جوان در بستر بیمارستان نوشت:

«کاوه آینده ایران زمین، زن است.»

1573093_727

او دقایقی بعد با یک استوری دیگر به مهاجرت فرزندان مسوولان کشور به غرب اشاره کرده است. اتفاقات غم انگیزی که باعث ناراحتی افکار عمومی شده و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. 

واکنش تند علی کریمی به مرگ مهسا امینی

 

منبع تابناک
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    پلیس امنیت اخلاقی ؟؟؟؟؟؟!!!! یعنی چی ؟ وظیفه اش چیه ؟ نتیجه فعالیتش تاکنون چی بوده ؟ .......

  • ناشناس

    چطوره که فرزندان اکثر مسئولین مثلا دختر نیمه لخت روحانی بی حجاب میگردند و بعد میارنشون مسئول فلان جا تو ایران میکنن شون؟؟؟؟اما برا مردم عادی که میشه، شان نزول آیه ی تطهیر میشن؟؟؟؟!!!!!

  • ناشناس

    افسوس واقعا افسوس!!! بخدا خودمان داریم خودمان را نابود میکنیم..اونم با این ادمای ب اصتلاح مشهور ولی درحقیقت بی شعور...باور کنید ک حرفا واستوریاتون جز دشمن شاد کنی جیزی نداره

  • ناشناس

    خدارو ازشون نگذره

  • ناشناس

    البته بدیهی است که هر کشوری حق دارد با هنجارشکنان برخورد کند اما راهش اینست که قانون تصویب شود ،بنده خدا علی کریمی با این استوریش خطای یکی رو به پای بقیه گذاشته ،آخه خجالت بکش از این همه بانوان عفیف که اجازه بی احترامی به خودشون رو با رعایت حجاب به شما وامثال شما نمی‌دن ولی شما با این استوری بی احترامی کردی به بانوان محجبه وعفیف وفرشته گونه کشورم

  • ارش زند

    خیلی خراب کاری کرده
    b>

تبلیغات متنی