کد خبر : 13053

لیلا حاتمی | لیلا حاتمی در جشنواره ونیز | تیپ لیلا حاتمی

لیلا حاتمی با یک استایل بسیار شلخته وار و رنگین کمانی در جشنواره ونیز ظاره شد که این نوع استایل از او بعید به نظر می رسید.

به گزارش ورنداز :

لیلا حاتمی از آن دسته بازیگرانی است که حتی در ایران هم معمولا انتخاب‌های کلاسیک‌تری دارد و کمتر پیش می‌آید صورتی و بنفش و این قبیل رنگ‌ها را بپوشد. به همین خاطر هم استایل دیشب این بازیگر به شدت متعجبمان کرد!

از "لیلا حاتمی" بعید بود در جشنواره ونیز چنین لباسی بپوشد/ عکس

شلوغی بیش از حد استایل

کاری به رنگ‌های شاد و متفاوت استایل لیلا حاتمی نداریم. رنگ‌ها هرچقدر هم متناسب با کاراکتر این بازیگر نباشند، حس و حال شاد و خوبی را منتقل می‌کنند.

اما رنگ‌های پارچه به شدت موجب شلوغ شدن استایل لیلا حاتمی شده‌اند. مدل شال هم دقیقا به نوعی انتخاب شده که به این شلوغی، دامن زده است.

شلخته‌پوشیِ غیرمنتظره لیلا حاتمی در شب پایانی!

لیلا حاتمی در هر 4 استایلش در فستیوال ونیز، برخلاف بسیاری از بازیگران که در جشنواره‌های خارجی به سراغ توربان یا کلاه می‌روند، شال را انتخاب کرده، اما در هیچکدام از استایل‌های قبلی‌اش شال تا این حد نامرتب روی سرش قرار نگرفته بود. شاید در چنین استایلی با این مدل پارچه شلوغ، اتفاقا بهتر بود توربان و یا شال کوتاه‌تری سر کند و یا حداقل شال را به نوعی سر کند که آسیبی به استایلش نزند و موجب شلوغ‌تر دیده شدن آن نشود.

منبع برترین ها
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی