کد خبر : 12999

خیانت زنان | دلایل خیانت زنان | خیانت مردان | تفاوت خیانت زنان و مردان

این سوال که آیا زنان بیشتر خیانت می‌کنند یا مردان همیشه مطرح است.

به گزارش ورنداز :

دلایل خیانت زنان با مردان فرق دارد؟

این سوال که آیا زنان بیشتر خیانت می‌کنند یا مردان همیشه مطرح است. یک زوج ناراضی که دیگر از بودن با شریک زندگی خود احساس رضایت نمی‌کنند، ممکن است برای برآورده کردن نیازها و خواسته‌های خود به دنبال خیانت باشند. در این روند، برخی از مردان و زنان در حیله‌گری بسیار باهوش هستند و طوری عمل می‌کنند که گرفتار نشوند. با این حال، تصور می‌شود که زنان روش و دیدگاه متفاوتی نسبت به خیانت دارند. بیایید این قضیه را رمزگشایی کنیم.

مطالعات چه چیزهایی را درباره خیانت زنان نشان می‌دهد؟

بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد که زنان زمانی که فرد بهتری از همسر خود پیدا می‌کنند، تمایل به خیانت دارند. آنها به دنبال فرصتی می‌گردند که بتوانند اوقات خوشی داشته باشند و از استرس ازدواج فعلی خود دور باشند. در حالی که مردان تمایل دارند به فرصت‌ها در سطح وسیع‌تری نگاه کنند. مردان سعی می‌کنند افرادی را پیدا کنند که سازگاری بیشتری دارند.

زنان روش‌های مختلفی برای خیانت دارند

زنان در مورد نحوه خیانت بسیار محتاط هستند. آنها درک عمیق‌تری از رفتار شوهر خود دارند که باعث می‌شود خیانت خود را راحت‌تر قایم کنند. همچنین با توجه به اینکه بهتر خلق و خوی شوهرشان را می‌شناسند، می‌توانند آسان‌تر مسائل مربوط به خیانتشان را پنهان کنند.

 

دلیل خیانت زنان چیست؟

برخی از زنان عزت نفس بسیار پایینی دارند و بنابراین، به دنبال یافتن اعتبار خارج از رابطه خود هستند. برخی از زنان از روی کینه یا عصبانیت یا زمانی که از رابطه ناراضی هستند خیانت می‌کنند. تنهایی و رها شدن عاطفی از دیگر دلایل خیانت زنان است. این دلایل شبیه دلایل خیانت مردان است، اما زنان معمولاً این احساسات را با شدت بیشتری درک می‌کنند.

 

نداشتن رابطه جنسی

نبود رابطه جنسی خوب یکی از دلایل اصلی تمایل زوج‌ها به خیانت است. وقتی دیگر احساس نمی‌کنند که نیازهای جنسی آنها برآورده می‌شود به خیانت روی می‌آورند. مردان عموماً به فرصت‌هایی که پیدا می‌کنند نگاه می‌کنند، اما زنان وقت خود را به دنبال فردی می‌گذارند که مطابق با سلیقه‌شان باشد. گاهی اوقات، زنان بیشتر با افرادی که در مسیرشان قرار می‌گیرند، ارتباط برقرار می‌کنند و این فرصت دیگری را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا به خیانت بپردازند.

 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 
منبع: 55 آنلاین
منبع 55 آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی