کد خبر : 12838

تجاوز به ۷ زن

دو متهم که دو پسر جوان بودند، با داروی بیهوشی زنان را بیهوش کرده و مورد آزار جنسی قرار می دادند.

به گزارش ورنداز :

دو متهم که دو پسر جوان بودند، با داروی بیهوشی زنان را بیهوش کرده و مورد آزار جنسی قرار می دادند.جلسه بازجویی از دو مرد جوان که متهم هستند هفت زن را مورد تعرض قرار داده‌اند، با ناگفته‌های هولناک شاکیان و انکار متهمان برگزار شد.

این دو متهم با داروی بیهوشی زنان را بیهوش کرده و مورد آزار جنسی قرار می‌دادند. اواسط تابستان سال جاری دختری به نام رونیکا به مأموران گزارش داد مورد تعرض گروهی  قرار گرفته است. این دختر جوان به پلیس گفت در اینستاگرام با مردی آشنا شده و مرد جوان به او وعده کار داده و سپس او را مورد آزار قرار داده است.او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: من در اینستاگرام با مرد جوان آشنا شدم. او به من پیشنهاد کار داد و خواست برای مذاکره دراین‌باره به محلی که گفته بود بروم. من هم قبول کردم و وقتی سوار ماشینش شدم که به محل کار برویم به من آبمیوه داد و بیهوش شدم و بعد متوجه شدم مورد تعرض قرار گرفته‌ام.

مدتی بعد دختر دیگری به پلیس مراجعه کرد و خبر داد مورد تعرض قرار گرفته است. او گفت: من با پسری به نام امیر قرار ملاقات گذاشتم و در غرب تهران سوار پژو ۲۰۶ او شدم. پس از طی مسافتی او از ماشین پیاده شد تا آبمیوه بخرد و پس از چند دقیقه با دو لیوان آبمیوه برگشت. به‌محض اینکه آبمیوه را خوردم سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم توسط دو پسر مورد آزار قرار گرفته‌ام. آنها به‌زور رمز کارت عابربانکم را از من گرفتند و مرا از ماشین پیاده کردند. من سه روز گیج بودم و وقتی حالم بهتر شد گوشی موبایلم را بررسی کردم و متوجه شدم اثری از شماره تلفن امیر و پیامک‌های او نیست. دختر جوان بعد از طرح این شکایت به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت او را تأیید کردنددرحالی‌که تلاش پلیس برای ردیابی پسر آزارگر و دوستش آغاز شده بود، شکایت مشابه دیگری به پلیس رسید. این شاکی نیز گفت پس از آشنایی اینستاگرامی با پسری جوان در نخستین قرار ملاقات با نوشیدن آبمیوه مسموم در دام افتاده و مورد آزار قرار گرفته است. تعداد شکات کم‌کم بیشتر شد و به هفت نفر رسید. مأموران پلیس در جست‌وجوهای خود پسر جوانی به نام رضا را در غرب تهران شناسایی و بازداشت کردند. پلیس در مخفیگاه او تعدادی سیم‌کارت و گوشی موبایل به دست آورد. دوست رضا به نام امیر نیز ردیابی و بازداشت شد و هفت شاکی در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند و پرده از جنایت‌های سیاه‌شان برداشتند. پزشکی قانونی نیز آزار و اذیت هفت قربانی را تأیید کرد. دو پسر جوان دو روز پیش برای نخستین جلسه تحقیق در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند. در ابتدای جلسه هفت شاکی به تشریح ماجرا پرداختند.یکی از آنها گفت: من با رضا در فضای مجازی آشنا شدم و او در اینستاگرام برایم پیام فرستاد و به من ابراز علاقه کرد. او از من خواست به دیدنش بروم. او می‌گفت می‌تواند شغل مناسبی در فضای مجازی برایم پیدا کند. به‌همین‌خاطر با من قرار ملاقات گذاشت اما وقتی به مخفیگاه او در غرب تهران رفتم، پودری را در آبمیوه ریخت تا از من پذیرایی کند، اما به‌محض نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم که او و دوستش امیر مرا آزار می‌دادند. من بر اثر نوشیدن آبمیوه مشکوک که پزشکی قانونی اعلام کرده است حاوی هروئین بوده، دچار التهاب مغزی شده‌ام و هنوز بعد از گذشت چند ماه از آن ماجرا دارو می‌خورم و وضعیت مغز و روانم به هم ریخته است و از دو پسر شاکی هستم و برای آنها اشد مجازات را می‌خواهم.دومین شاکی که زن جوانی به نام دریا بود، گفت: من ساکن شهرک غرب هستم. همسرم وضع مالی خوبی دارد، من به دنبال کار خانگی می‌گشتم تا بتوانم فعالیت اجتماعی داشته باشم و البته نیاز مالی نداشتم. با امیر در اینستاگرام آشنا شدم و برای ملاقات کاری به دیدنش رفتم؛ اما او مرا با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرد. وقتی به هوش آمدم او و دوستش گفتند حق ندارم از آنها شکایت کنم. این زن درحالی‌که اشک می‌ریخت گفت: این موضوع باعث شده است زندگی‌ام از هم بپاشد و شرایط روحی بدی دارم. وکیل این شاکی نیز گفت: بعد از این ماجرا وقتی دریا به خانه‌اش برگشته، همسرش به ماجرا پی ‌برده و با پلیس تماس گرفته. شوهر دریا به پلیس گفته بود دریا پس از خورانده‌شدن آبمیوه مسموم حاوی ماده بیهوشی مورد آزار قرار گرفته است. پنج شاکی دیگر نیز در ادامه جلسه به تشریح ماجرا پرداختند.

سپس رضا که دانشجوی رشته حقوق است، در جایگاه ایستاد و اتهاماتش را نپذیرفت. وی گفت: من به عنوان دی‌جی در مجالس و میهمانی‌ها کار می‌کنم و هیچ‌کدام از دختران جوان را نمی‌شناسم و با آنها هیچ ارتباطی نداشته‌ام. فقط با یکی از شاکیان تلفنی چند بار صحبت کرده بودم. آنها همگی از طریق اینستاگرام با هم دوست هستند و طبق نقشه چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده‌اند تا اخاذی کنند. پلیس می‌تواند برای اثبات ادعای من از طریق نقطه‌زنی بررسی کند که گوشی تلفن شاکی‌ها و من در یک نقطه آنتن‌دهی داشته است یا نه.

متهم ادامه داد: در خانه من مواد بیهوشی به دست نیامده و پلیس مواد بیهوشی را از خانه امیر پیدا کرده است. وقتی امیر روبه‌روی قضات ایستاد، اتهاماتش را نپذیرفت و گفت: من با زور به زنان و دختران جوان تجاوز نکرده‌ام و هیچ اجباری در کار نبوده است. اتهام تجاوز را قبول ندارم. من در اینستاگرام با آنها دوست بودم و آنها خودشان سر قرار می‌آمدند. با پایان جلسه تحقیق، قضات قرار بازداشت دو پسر را صادر و ادامه جلسه بازجویی را به بعد موکول کردند. این در حالی است که شاکی‌های پرونده درخواست اشد مجازات را مطرح کرده‌اند.
منبع مجله اقتصاد
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • شهاب

    عجب داستانی ... مگه کسی که دنبال کار میگرده سوار ماشین پسرهای جوان میشه؟ بعد میرن دو نفری آب میوه می خورند؟ یا اون خانما دورغ میگن یا داستانتون تخلیه

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی