کد خبر : 12745

آوا دارویت | آوا دارویت و متین ستوده | شباهت آوا دارویت و متین ستوده

شباهت آوا دارویت و متین ستوده که تازه متوجه شده اند!!

به گزارش ورنداز :

شباهت آوا دارویت و متین ستوده

تصویری از آوا دارویت و متین ستوده

آوا دارویت و متین ستوده

درباره فیلم تاوان با بازی آوا دارویت بیشتر بدانید

محسن ثباتیان تهیه کننده فیلم تاوان از تاخیر چند روزه و تغییر چند نفر از عوامل پشت صحنه در تولید این فیلم در اصفهان به علت شرایط کرونا و تداخل برنامه برخی از عوامل خبر داد.

محسن ثباتیان تهیه کننده این فیلم با اشاره به تاخیر چند روزه برای فیلم تاوان و تغییر چند نفر از عوامل پشت صحنه در تولید این فیلم به علت شرایط کرونا و تداخل برنامه برخی از عوامل اظهار کرد: چند سالی بود که دوست داشتم کاری متفاوت در فضای فیلمسازی اجتماعی بسازم و بعد از چندین جلسه با نویسنده و کارگردان تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم.

آوا دارویت

آوا دارویت و متین ستوده

وی با بیان اینکه تاوان یک فیلم اجتماعی و با احساس است که در کارنامه هنری من ورق متفاوتی است، در مورد داستان فیلم گفت: یک جمله از «نزار قبانی» شاعر و نویسنده عرب هست که می‌گوید: «اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت و راه‌های وصال قطع شدند و غریبه گشتیم،‌ از نو با من آشنا شو.» و من فکر می‌کنم این زیباترین و کامل‌ترین خلاصه برای محتوای فیلم تاوان باشد.

تهیه کننده و بازیگر سینما درباره اینکه چرا به سراغ چنین داستانی رفته است، گفت: در فیلم تاوان بحث خانواده، فداکاری و در انتها تعهد مطرح است؛ مسائلی که از نظر فرهنگی برای جامعه مهم است و احتیاج به آموزش و مسیر سازی دارد.

فیلم تاوان

فیلم تاوان

گفتنی است فیلم تاوان به تهیه کنندگی محسن ثباتیان و نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده از ۲۰ اسفند فیلمبرداری خود را شروع می‌کند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن ثباتیان، شهروز ابراهیمی، بیژن رافعی، محمدعلی عمادی، خاطره کاظمی و علی محمدپور و با حضور آوا داریوت نام برد.

 

منبع پرشین وی
ارسال نظر

تبلیغات متنی