کد خبر : 12744

هانا پاک نیت | جشن تولد هانا پاک نیت | تم عجیب تولد هانا پاک نیت

در این مطلب تصاویری از جشن تولد هانا پاک نیت مدل معروف اینستاگرامی را مشاهده می کنید که مادرش در اینستاگرام منتشر کرده است

به گزارش ورنداز :

عکس های جنجالی هانا پاک نیت در جشن تولدش با تمی عجیب که در فضای مجازی غوغا کرد!!

images

هانا پاک نیت کودک مدل اینستاگرامی است که دنبال کننده های زیادی دارد. او نوه محمود پاک نیت و مهوش صبرکن است.

جشن تولد هانا پاک نیت

مادر هانا پاک نیت با انتشار عکس های زیر نوشت:

کاش همه چیز رنگارنگ بود همه ی شهر مثلا پر از خونه های رنگ و رنگ کوچه های رنگی و…تصور کن

جشن تولد هانا پاک نیت

جشن تولد هانا پاک نیت

نوه محمود پاک نیت

سواستفاده بزرگترها از کودکان در فضای مجازی

دنیای کودکان مدلینگ، آمیخته به ژست‌های خاص و حس برتری طلبی است که با فراهم آوردن یک محیط رقابتی و استرس آور، معصومیت آنان را خدشه دار می‌کند و کودکان ابزارسوء استفاده بزرگترها میشوند.

این موضوع زمانی که با یک روانشناس بالینی مطرح شد به خبرنگار مهر گفت: رواج شبکه‌های اجتماعی باعث شده است که انتشار عکس به سادگی چند کلیک باشد؛ در این میان، جذابیت پول و شهرت در مدلینگ کودکان باعث وسوسه والدین برای وارد کردن کودک خود به این حوزه شده است.

کودکان مدل

کودکان مدل

او افزود: آنچه روبه روی این دوربین می‌بینیم کودکی است با لباس‌های تمیز و زیبا که هر روز از سوی مادرش تربیت می‌شود که چه بگوید، چه بپوشد، کدام محصول را تبلیغ کند، با لباس کدام فروشگاه برقصد و با آرایش صورت و موهای خود مخاطبان بیشتری را جذب کند.

کودکان اینستاگرامی

کودکان اینستاگرامی

مردی توضیح داد: در کنار این دسته خانواده‌ها، شاهد خانواده‌هایی هستیم که فرزند خود را وارد حرفه مدلینگ کرده‌اند و کودک در آتلیه‌های مشهور سطح شهر فعالیت می‌کند؛ آنچه هر روز این کودکان با آن سروکار دارند، اشتغال دائمی به زیبایی، محیط اطراف و بدن، است. بسیاری از متخصصان توافق دارند که شرکت در فعالیت‌هایی که بر ظاهر فیزیکی در سنین پایین تمرکز دارد، می‌تواند بر اعتماد به نفس، تصویر از بدن و به طور کلی سلامت روان کودک در بزرگسالی تأثیر منفی بگذارد.

 

منبع پرشین وی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی