کد خبر : 12619

ستایش دهقان | بیوگرافی ستایش دهقان

بیوگرافی ستایش دهقان را در این مطلب میخوانیم

به گزارش ورنداز :

بیوگرافی ستایش دهقان

ستایش دهقان (setayesh dehghan) بازیگر سینما و تلوزیون اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی 

ستایش دهقان بازیگر

 نوجوان نقش گلنسا در سریال جیران و آثار و خانواده و  با ما همراه باشید.

byo-1401-04-4

ستایش-دهقان-بازیگر-نوجوان-سریال-جیران

بیوگرافی ستایش دهقان بازیگر نوجوان

از زندگی خصوصی او اطلاعات چندانی در دست نیست  اما حدس میزنیم وی متولد ۱۳۸۸-۱۳۸۷ باشد. فقط می دانیم که در ابتدا نام فامیل ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. او با بازی در نقش گلنسا خواهر جیران در  سریال جیران  به شهرت رسید.byo-1401-03-5

سوابق هنری

وی در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود.وی توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود. او علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است.  در این سال‌ها او با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است. ستایق دهقان در سریال جیران که از پلتفرم فیلیمو در حال پخش هست به شهرت رسید و توسط حسن فتحی کشف شد، او در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا در این سریال نقش آفرینی میکند که همین امر باعث امتیازی عالی برای اوست . تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

فیلم شناسی

  • سریال جیران
  • سریال سرزمین مادری
  • سریال سرزمین کهن
  • و…

فیلم شناسی

  • فیلم اروند
  • چند دقیقه با آنادر این سال‌ها ستایش دهقان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است.از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.
  • byo-1401-010-4
  • نیکی کریمی و ستایش دهقان

    پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران در این مجموعه خواهری به نام گلنسا دارد که رازدار عشق و عاشقی اوست و این نقش را ستایش دهقان بازی کرده است.

منبع حرف تازه ،نکس
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی