کد خبر : 12524

نودل | نودل و ماکارونی

این ۱۰ روش به غیر از صرفه جویی در وقت، شما را با آسان‌ترین روش تهیه نودل و ماکارونی آشنا می‌کند.

به گزارش ورنداز :

نودل و ماکارونی

 نودل و ماکارونی از جمله غذاهایی هستند که کمتر کسی به دنبال بهانه برای نخوردن آن ها می‌گردد. با یادگیری این ۱۰ روش به غیر از صرفه جویی در وقت، به آسان‌ترین روش آنها را تهیه می‌کنید. در ادامه به ۱۰ روش آسان برای تهیه نودل و ماکارانی اشاره می‌کنیم.

۱. اسپاگتی با خاگینه و مارچوبه

این غذا بسیار ساده است. تخم‌مرغ به آن پروتئین می‌افزاید و پنیر ریکوتا برای آن مثل سس است. تکه‌های مارچوبه، هم به آن رنگ زیبایی می دهد. ولی می توانید از هر سبزی فصل دیگری هم استفاده کنید، مانند کدو، گوجه فرنگی یا نخود سبز.

۲. نودل کنجدی

وقتی در یخچالتان سس سویا و کره بادام زمینی هست چرا باید بروید سس‌ها و نودل های گران بخرید. آنها را با هم مخلوط کنید و یک وعده غذایی مقرون به صرفه بپزید.

۳. پاستای لیمویی با پنیر و اسفناج

این غذا خیلی سریع آماده می‌شود و در عین حال خاص هم هست. پنیر خامه‌ای جای سس را می‌گیرد و گردو و اسفناج به آن رنگ می‌دهد. لیمو هم به آن مزه ترش خوبی می‌دهد.

۴. اسپاگتی و پنیر پکورینو و فلفل سیاه

اگر فکر می‌کنید چیزی نیست که بخورید، می‌توانید به پاستای ایتالیایی کلاسیک فکر کنید. نودل یا ماکارونی را با پنیر و فلفل سیاه سرو کنید.

۵. اسپاگتی و سبزیجات و نیمرو

این اسپاگتی اجزای تشکیل دهنده کاربونارای کلاسیک را دارد که به شکل دیگری مخلوط شده‌اند. سرکه به تخم مرغ و سبزیجات طعم بهتری می‌دهد.

۶. اسپاگتی با تن ماهی، لیمو و خرده نان

تن ماهی و روغن زیتون را با کمی خرده نان آماده به اسپاگتی بزنید و برای طعم دادن به آن رویش آبلیمو بریزید

۷. سوپ نودل مرغ آسیایی

این سوپ هم ساده است و هم خوشمزه. به سوپ مرغ معمولی، آبلیموی تازه، زنجبیل و فلفل قرمز آسیاب شده اضافه کنید. بجای نودل معمولی می توانید از نودل گندم سیاه استفاده کنید.

۸. اسپاگتی با سوسیس و کلم

اگر حس می‌کنید که غذاهای آماده را دوست ندارید و می‌خواهید غذای خانگی بخورید، کلم سبز را خرد کنید و به نودل یا اسپاگتی پخته اضافه کنید و بجای سس از سوسیس سرخ شده برای آن استفاده کنید.

۹. اسپاگتی با آلوی کبابی

اگر فصل گوجه فرنگی نیست، می‌توانید با سس خانگی دلخواهتان سس درست کنید. آلوی کبابی یا کشمش بجای گوجه فرنگی اسپاگتی شما را خوشمزه می‌کنند.

۱۰. اسپاگتی با تره فرنگی، نخود سبز و ژامبون

درست کردن اسپاگتی همیشه هم ساده یا سریع نیست. تره فرنگی و نخود سبز افزودنی‌های فصلی به این نوع غذا هستند. می توانید ژامبون و پنیر ریکوتا هم به این غذا اضافه کنید.

منبع همشهری آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی