کد خبر : 12333

قتل | پرونده قتل | قتل شوهر

زنی که متهم است شوهرش را به خاطر یک لیوان آب با ضربات چاقو به قتل رسانده، مدعی شد همسرش خودزنی کرده و از مشکلات روحی رنج می‌برده است.

به گزارش ورنداز :

قتل شوهر بخاطر تقاضای یک لیوان آب

یک سال قبل جسم نیمه‌جان زوجی به بیمارستانی در تهران منتقل شد. مرد جوان که بهزاد نام داشت جانش را از دست داد و همسرش زیبا زنده ماند. وقتی از زیبا علت حادثه را پرسیدند، گفت شوهرش خودزنی کرده و او را هم با ضربات چاقو زده است.

زیبا درباره زندگی‌اش گفت: من ۱۰ سال قبل با بهزاد ازدواج کردم، او مهندس جوان و نخبه‌ای بود که زندگی خوبی هم داشت اما آنچه اتفاق افتاد این بود که او بعد از مدتی دچار بیماری روحی شد. ما دختری داشتیم که شوهرم به من می‌گفت همیشه بیشتر به او توجه می‌کنم. به همین خاطر با هم اختلاف داشتیم.

 

این زن ادامه داد: روز حادثه شوهرم از من آب خواست، همزمان دخترم هم آب خواست. من سر یخچال رفتم که آب بردارم، آب را اول به دخترم دادم و بعد می‌خواستم به شوهرم بدهم که یکباره عصبانی شد و دعوا کرد. او چاقو برداشت و خودزنی کرد و من را هم زد. من از خواهرم کمک خواستم و بعد هم بیهوش شدم که در بیمارستان به هوش آمدم.

 

ادعای این زن از سوی والدین شوهرش رد شد. آنها ادعا کردند عروس‌شان فرزندشان را به قتل رسانده و درخواست قصاص دارند. به همین دلیل پلیس تحقیقات بیشتری انجام داد.

 

خواهرزن مقتول که آنها را به بیمارستان رسانده بود مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: خواهرم چند سال قبل می‌خواست طلاق بگیرد اما متوجه شد باردار است و همین باعث شد در این زندگی بماند. شوهرش از بیماری روانی رنج می‌برد و مدام با خواهرم درگیر می‌شد. روز حادثه نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها افتاد فقط خواهرم از من کمک خواست و وقتی به خانه رفتم آنها را غرق در خون دیدم. البته این اولین بار نبود که شوهرش خودزنی می‌کرد. آن روز هم خواهرم گفت شوهرش او را زده است، اما از اینکه او هم شوهرش را زده است چیزی نگفت.

 

این در حالی بود که پزشکی قانونی دو ضربه از سه ضربه وارده بر بدن بهزاد را خودزنی و یک ضربه را دیگرزنی تشخیص داد.

با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست علیه زیبا صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

محاکمه زن متهم به قتل شوهر

در جلسه رسیدگی به این پرونده، بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد، پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه‌شان درخواست قصاص کردند. وقتی زیبا در جایگاه قرار گرفت اتهام را قبول نکرد و گفت: من این حرف را قبول ندارم. من شوهرم را نکشتم. ما با هم اختلاف داشتیم. او دچار بیماری روانی بود. با اینکه نخبه بود اما مشکلات روحی شدیدی داشت، آن روز هم به خاطر اینکه من به بچه آب دادم عصبانی شد و هم من را زد و هم خودش را زد.

 
او درباره قتل شوهر گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم و خواستار برائت هستم.

زیبا در پاسخ به این سوال که ضربه دیگرزنی را که روی بدن شوهرش بوده چه کسی زده است گفت: من ضربه‌ای به شوهرم نزدم و ضربات او همگی خودزنی بوده است.

با پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی