کد خبر : 12324

بهروز رهبری‌فر | بیوگرافی بهروز رهبری‌فر

بهروز رهبری‌فر (زاده ۱۱ مرداد ۱۳۵۱ – تهران) بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس است. او اخیراً در سریال پژمان ساختهٔ سروش صحت ایفای نقش کرده‌است.

به گزارش ورنداز :

بهروز رهبری‌فر (زاده ۱۱ مرداد ۱۳۵۱ – تهران) بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس است. او اخیراً در سریال پژمان ساختهٔ سروش صحت ایفای نقش کرده‌است.

او هم اکنون مربی تیم فوتبال امید پرسپولیس است.

زندگینامه بهروز رهبری‌فر

بیوگرافی بهروز رهبری‌فر

 

فعالیت ورزشی

بهروز رهبری فر در سال ۱۹۹۳ زیر نظر علی پروین به پرسپولیس پیوست و نه فصل برای این تیم بازی کرد. در آغاز لیگ برتر ۸۳–۱۳۸۲، اکبر غمخوار ریاست باشگاه را بعهده گرفت و به اصلاحات جدیدی پرداخت؛ در این اصلاحات، بازیکنانی مانند رهبری فر که روابط گرمی با علی پروین داشتند، کنار گذاشته شدند. به همین دلیل رهبری فر پرسپولیس را ترک کرد و به پاس تهران پیوست. تنها گلی که او که برای پاس تهران به ثمر رساند، مقابل پرسپولیس و از روی نقطهٔ پنالتی بود.

حاشیه ها

رشوه به داوران

بهروز رهبری فر مدافع قدیمی پرسپولیس و استیل آذین صحبت های جالبی پیرامون حاشیه های فوتبال و دلیل دوری خود از مربی گری را مطرح کرد. او که در برنامه مدال صحبت می کرد درباره خرید بازیکن حریف در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: بسیاری از دوستان من بابت مطرح کردن این صحبت ها انتقاد می کنند اما من می گویم باید گفته شود تا این مسائل از فوتبال پاک شود.

داور و بازیکن حریف را می خریدند. دروازه بان شموشک ما به هر سمتی می زدیم به سمت دیگر می رفت. ما فکر می کردیم او مشکل دارد و شاید یک ماهیگیر درون دروازه است. برابر تراکتورسازی دقیقه ۱۰ بازیکن حریف زیر پای بازیکن ما زد تا اخراج شود. اگر ما این ها را بگوییم، کمک کردن است. من چون به چشم دیدم اینها را می گویم

بیوگرافی بهروز رهبری فرد و همسرش و فرزندان از فوتبال تا بازیگری +عکس

زندگی شخصی  بهروز رهبری فر
بهروز رهبری فرد متولد ۱۳۵۱به تازگی صاحب فرزند دیگری شده و هدیه بزرگی از خداوند گرفته است. فرزند دوم بهروز، دختری زیبا به نام آرالیاست.وی در

مورد این نام سخت می گوید:نه اینکه از بچگی در نیاوران بزرگ شدم و در پاریس تحصیل کردم، اسم دخترم را این طور گذاشتم که به کلاسم بخورد!

بهروز رهبری فرد از آن دسته بازیکنان پرسپولیسی بود که با رفتن علی پروین از این تیم،باشگاه محبوب خود را ترک کرده و به تیم پاس پیوست و تنها گلی که او که برای پاس تهران به ثمر رساند ، مقابل پرسپولیس و از روی نقطه ی پنالتی بود

بیوگرافی بهروز رهبری فرد و همسرش و فرزندان از فوتبال تا بازیگری +عکس

بهروز کلاً اهل شوخی و خنده است. با او که باشید، از خنده دل درد می گیرید از بس روحیه اش بالاست. رهبری فرد برنامه ۹۱ را ندیده بود اما ماجرای نظرسنجی را می دانست و گفت:حق علی کریمی بود محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس شود. او پسر خوبی است اما نمی تواند حرف های دلش را به خوبی به زبان بیاورد و این موضوع، تنها نقطه ضعف علی است. اصلاً حق هر ۵ نفر بود.

ما هم که کشک هستیم! ولی من اگر می خواستم در این نظرسنجی شرکت کنم، به احمدرضا عابدزاده رأی می دادم. او که با کسب ۶ قهرمانی، همچنان پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس به شمار می رود، برای انتخابش، دلیل داشت:احمدرضا کاپیتان همه ما بود. کسی را سراغ ندارم که عابدزاده را دوست نداشته باشد. قوت قلب همه مان بود، بعد از مرحوم حجازی تا ظهور عابدزاده، هیچ دروازه بان مطمئنی به تیم ملی نرسید، بعد از عابدزاده هم می بینید که همه نام ها زیر سایه اش هستند.

بیوگرافی بهروز رهبری فرد و همسرش و فرزندان از فوتبال تا بازیگری +عکس

بیوگرافی بهروز رهبری فرد و همسرش و فرزندان از فوتبال تا بازیگری +عکس

رهبری‌فرد گفت: «متأسفانه این ماجرا برای من به دردسر بدل شد. البته از دردسر نمی‌ترسم ولی دوست ندارم کسی را ناراحت کنم. جامعه داوری ما پاک بوده گرچه مسائلی هم در میان بود که همه قدیمی‌ها در جریان هستند اما چون سندی ندارند، حرفی هم نمی‌زنند. بالاخره موضوع متعلق به ۱۰، ۱۵ سال قبل بود و من هم اگر صحبتی کردم، در یک جمع صمیمانه و دوستانه بود و نمی‌خواستم رسانه‌ای کنم درست مثل همه اهالی فوتبال که در مورد مسائلی مثل شرط‌بندی، پشت پرده‌ها، فسادها و… مسائلی را می‌دانند اما عنوان نمی‌کنند. اقدام دست‌اندرکاران برنامه مدال واقعاً غیرحرفه‌ای بود اما این کار باعث نمی‌شود رفاقت من با داوران قدیمی از بین برود.»

منابع : نازکده ، ویکی پدیا ، نمناک

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی