کد خبر : 12316

علی کریمی | مصاحبه علی کریمی علیه علی دایی | علی دایی

علی کریمی همیشه حرف‌هایش را رک و پوست کنده عنوان می‌کند و از کسی هم نمی‌ترسد. او بعد از محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای جالبی انجام داد.

به گزارش ورنداز :

علی کریمی در سال ۱۳۸۷ و در زمانیکه علی دایی سرمربی تیم ملی بود، به خاطر مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال محروم شد. جادوگر بعد این اتفاق در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۷ مصاحبه ای انجام داد که در خبرورزشی نیز به چاپ رسید. او در این مصاحبه عنوان کرد: اگر قرار باشد کسی محروم شود، اول باید سرمربی تیم ملی محروم شود. واقعا خوشحالم که به خاطر انتقاد دلسوزانه اینگونه مورد محبت مسئولان قرار گرفتم. همه مرا می‌شناسند، اهل باند بازی و سیاه کاری نیستم و زمان هیچ رئیسی سوگولی فدراسیون نبودم. من منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهم.

علی کریمی در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: به من گفتند حرفهایت را پس بگیر تا محرومیتت بخشیده شود ولی قبول نکردم. دلم برای تیم ملی می‌سوزد. من انتقاد سازنده و درست می‌کنم، برای خشنودی مسئولی حرف حرف نمی‌زنم، مگر علی دایی انتقاد نکرد؟ اما چرا به کسی بر نخورد؟ البته ایراد از من است که نمی توانم مثل بعضی‌ها تغییر موضوع دهم و همیشه حرف دل مردم را می‌زنم.

مصاحبه جادوگر را در خرداد سال ۱۳۸۷ مشاهد می‌کنید: 

عکس| مصاحبه جنجالی علی کریمی علیه شهریار/ دایی باید محروم می شد

 
 
منبع خبر ورزشی
ارسال نظر

تبلیغات متنی