کد خبر : 12117

کامبیز دیرباز | بیوگرافی کامبیز دیرباز | زندگی شخصی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران ) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ورنداز :

کامبیز دیرباز  (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران ) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

 زندگی شخصی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوازدهمین روز از شهریور ماه 1354 در تهران متولد شد.

کامبیز دیرباز

این هنرمند کشورمان اصالتا اهل تنکابن است و یک برادر به نام کسرا دارد.

کامبیز دیرباز دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در دنیای هنر را از سال 76 آغاز کرد.

دختر کامبیز دیرباز

تحصیلات کامبیز دیرباز:

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز در نمایی از سریال زیر پای مادر

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

همسر کامبیز دیرباز

از الکترونیک تا بازیگری

دو سال آخر هنرستان را گرافیک خواند تا دیپلم بگیرید اما علاقه اش به بازیگری و سینما آنقدر زیاد بود که در فوق برنامه های هنری هنرستان شروع به فعالیت کرد و در نهایت کنکور هنر دارد

عکس و بیوگرافی کامبیز دیرباز با عکس های شخصی

شروع از تئاتر تا سینما

بعد از گرفتن لیسانس در سال 1376 وقتی 22 ساله بود با تئاتری بکارگردانی سیاوش خوانی شروع به فعالیت کرد و سال 78 با فیلم دختران انتظار وارد سینما شد

شهرت با تلویزیون

در سال 1378 با آژانس دوستی در یک نقش فرعی وارد قاب تلویزیون شد

سپس سریال همسر سال 79، رستوران خانوادگی سال 80 را بازی کرد و در نهایت با سریال تب سرد سال 83 در کنار شهاب حسینی چهره اش شناخته شد

بازی در فیلم اخراجی ها سال 85 در نقش مجید سوزوکی او را محبوب کرد

کامبیز دیرباز و سید جلال حسینی + بیوگرافی کامل

پرسپولیسی متعصب

آقای کامبیز دیرباز از چهره های طرفدار ورزش ملی است

در اغلب بازی های حساس ورزشی فرقی نمی کند کشتی باشد یا والیبال، فوتبال باشد با فوتسال او اولین هنرمندی است که خود را به استادیوم می رساند

از طرفداران دو آتشه تیم فوتبال پرسپولیس است و با سام درخشانی همکار استقلالی اش به شدت کل کل و کری خوانی دارد

منابع : فتوکده ، ویکی پدیا ، نمناک

ارسال نظر

تبلیغات متنی