کد خبر : 11884

الیکا ناصری

الیکا ناصری در حال حاضر 20 ساله است.

به گزارش ورنداز :

زندگی شخصی الیکا ناصری

الیکا ناصری در کنار فعالیت بازیگری، در حال تحصیل در دانشگاه نیز می باشد. اطلاعاتی در زمینه ازدواج وی منتشر نشده است که گفته می شود که مجرد است. الیکا ناصری رنگ آبی را دوست داشته و تیم فوتبالی مورد علاقه ی او استقلال است. گفتنی است که او مطالعه را نیز دوست دارد.

زندگینامه الیکا ناصری بازیگری موفق و محبوب

الیکا ناصری در فیلم «میان ماندن و رفتن»

این فیلم با کارگردانی بهروز شعیبی د سال ۱۳۸۸ تولید گردید. داستان زندگی او به این صورت است که مجید نان آور یک خانواده ی متشکل از ۵ نفر می باشد که سرپرست این خانواده بر اثر اتفاقی از کار افتاده است و به وسیله ی پارچه نویسی سعی دارد تا به نوعی به مجید در این زمینه کمک کند و کمی از بار او بکاهد. ولی پسر بزرگ خانواده به اسم منصور که از نظر شخصیتی با مجید برادر کوچک خود کلی تفاوت دارد؛ وی را تشویق می نماید تا به صورت غیرقانونی از مرز خارج گردیده و با فعالیت در کشورهای عربی درآمد زیادتری داشته باشد.

منصور شخصی به نام عبدل را با مجید آشنا می نماید که در جنوب کشور فعالیتش رد کردن اشخاص به صورت غیرقانونی می باشد. در این وسط صاحب منزل خانواده مجید به نام حسن آقا کمی طلا و پول به وی می دهد تا عازم کردستان شده و لوازم جهیزیه دختر وی را تهیه و بخرد.

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال یاغی تجربه جدی او در زمینه بازیگری محسوب می شود. الیکا ناصری در زمان فعالیتش در تئاتر، موفق گردید تا توجه محمد کارت را به خود جلب نموده و در نتیجه جزو بازیگرهای اصلی یاغی شود. الیکا در این سریال در نقش ابرا مقابل دوربین می رود. در سریال یاغی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا است، ابرا دختری می باشد که خانواده ی او می خواهند به کشور آلمان مهاجرت نمایند ولی خود ابرا چون دلباخته پسری به اسم جاوید با بازی علی شادمان از قشر پایین شده، راضی به این مهاجرت نیست. با وجود پافشاری های مادر ابرا به منظور همراه کردن او با خود, ابرا دست به خودکشی می زند و ….

آشنایی با زندگینامه الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

محمد کارت کارگردان توانمند و جوان ایرانی است که پیش از این سریال تجربه ی کارگردانی فیلم شنای پروانه را در کارنامه هنری خود دارد. در سریال یاغی علاوه بر الیکا ناصری، آبان عسکری همسر محمد کارت، و نیز بسیاری از هنرپیشگان مطرح همچون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، مه لقا باقری و … ایفای نقش می کنند. مه لقا باقری نقش مادر ابرا را بازی می کند.

الیکا ناصری از طرفداران تیم استقلال و عاشق رنگ آبی است و به کتاب خواندن علاقه خاصی دارد. این بازیگر دهه هشتادی جوان پر انگیزه در حال حاضر در سریال پرطرفدار یاغی در نقش ابرا و نقش مقابل علی شادمان به نقش آفرینی مشغول است،سریال باغی اولین حضور پررنگ او در عرصه تصویر محسوب می شود.

همسر الیکا ناصری

از وضعیت ازدواج و همسر الیکا ناصری اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

شروع فعالیت هنری

فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه جدبی و مهم الیکا ناصری است.در سال 1388 زمانی که الیکا 7 سال داشت، برای بازی در فیلم میان ماندن و رفتن انتخاب شد. الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی توانست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نقش آفرینی بپردازد.

الیکا ناصری در حضور دوم در نقش دختری جوان به نام ابرا در سریال یاغی حضور پیدا کرد. سریال یاغی ژانر درام اجتماعی دارد که از اردیبهشت ماه 1401 پخش شد. بازیگر جوان و نوظهور در حال حاضر کارنامه هنری درخشانی ندارد، اما قطعا او یکی از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است. اگرچه الیکا ناصری فیلم های کمی در کارنامه خود دارد اما در نقش ابرا در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان توانست بازی بسیار قابل قبولی را ارئه دهد.

منبع سلام دنیا و ارگا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی