کد خبر : 10409

تشخیص سرطان و احتیاط های سفر

تشخیص سرطان می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند، اما نباید شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز دارد. از دیدار خانواده و دوستان گرفته تا لذت بردن از تعطیلاتی عالی. اگر احساس خوبی به سفر دارید، پرواز با هواپیما می‌تواند راهی عالی برای انرژی دادن مجدد به خودتان باشد. 

به گزارش ورنداز :

تشخیص سرطان می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند، اما نباید شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز دارد. از دیدار خانواده و دوستان گرفته تا لذت بردن از تعطیلاتی عالی. اگر احساس خوبی به سفر دارید، پرواز با هواپیما می‌تواند راهی عالی برای انرژی دادن مجدد به خودتان باشد. 

برنامه ریزی یک سفر پس از تشخیص بیماری می‌تواند اعصاب شما را به هم بریزد ولی برخی از نکات عملی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. برای شروع، به این چند نکته که باید در مورد سفر به خارج از کشور پس از تشخیص سرطان بدانید، نگاهی بیندازید: 

1-از پزشکتان تأیید بگیرید 

قبل از رزرو هتل، با تیم پزشکی خود در مورد برنامه‌های خود صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند توصیه‌های مهمی در مورد بهترین زمان برای سفر و اقدامات احتیاطی که باید انجام دهید ارائه دهند. علاوه بر این، درخواست نامه از پزشک یا مدارک لازم برای پرواز می‌تواند خطر هرگونه اختلال ناخواسته را به حداقل برساند. 

2- به کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید فکر کنید 

سفر در مسافت‌های طولانی می‌تواند فرآیند دشواری باشد، اما کمک در دسترس است. خطوط هوایی و کارکنان فرودگاه خوشحال خواهند شد که کمک بیشتری ارائه کنند، اما ممکن است لازم باشد از قبل به آن‌ها اطلاع دهید که به چه کمکی نیاز دارید. با دسترسی به ویلچر، سوار شدن زودهنگام یا استفاده از اکسیژن در داخل هواپیما، در صورت درخواست کمکی که ممکن است قبل از پرواز نیاز داشته باشید، سفر برایتان راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود. 

3- تست کرونا بدهید 

در حالی که احتمالاً قبل از سفر با همه چیز مرتبط با تشخیص خود درگیر هستید، فراموش نکنید که قبل از پرواز یک آزمایش کرونا هم بدهید. در حال حاضر، ارائه جواب آزمایش کرونا برداشته شده اما برای شما بهتر است که تست بدهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. نتیجه تست خیلی زود مشخص می‌شود و نیازی به نگرانی و استرس نیست. علاوه بر تضمین یک سفر بدون استرس، انجام آزمایش کووید قبل از سفر می‌تواند به شما آرامش دهد. 

4- داروهای خود را مرتب کنید 

اگر دارو مصرف می‌کنید، باید از پزشک خود بخواهید داروی کافی برای مدت طول سفر شما تجویز کند. با این حال، اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید، برخی از داروهای تجویزی باید با مدارک همراه باشند. علاوه بر این، برخی از داروها در برخی کشورها ممنوع هستند یا مشمول محدودیت‌های حداکثری هستند. این را از قبل بررسی کنید تا بدانید چه چیزی را می‌توانید با خود ببرید و آیا نسخه و اجازه پزشک لازم است یا خیر. 

شکی نیست که سفر به خارج از کشور بعد از تشخیص سرطان به آمادگی بیشتری نیاز دارد. با این حال، هنگامی که همه چیز را مرتب کردید، می‌توانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. بهتر است به مناطقی بروید که تا به حال آنجا را ندیده‌اید و از دیدن زیبایی‌های جهان لذت ببرید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی