کد خبر : 10233

تجاوز | تجاوز جنسی | تجاوز با سگ | تجاوز به دختران نوجوان با سگ هاسکی

جوان ۲۵ ساله ای که با استفاده از سگهایش دختران زیر سن قانونی را فریب داده تا آنها را با خود راهی آپارتمانش کند تحت تعقیب پلیس است.

به گزارش ورنداز :

ماجرای تجاوز به دختران نوجوان با سگ هاسکی چیست ؟

متهم "براندون رودریگز" ۲۵ ساله ابتدا با گشت زنی در خیابان های نیویورک آمریکا به همراه سگ هاسکی اش  توجه دختران کم سن را جلب کرده و آنها را به سمت خانه اش می کشاند تا از این دختران سوء استفاده جنسی کند.

گزارش های پلیس نیویورک درباره تجاوز به دختران نوجوان با سگ هاسکی نشان می دهد که دو دختر ۱۲ و ۱۳ ساله ای که توانسته اند از دست وی فرار کنند می گویند او با استفاده از سگ زیبایش آنها را فریب داده و به سمت خانه اش کشانده و قصد داشته تا آنها را به زور وارد خانه کند که دختران باهوش موفق به فرار شده اند.

قربانی دیگر این جوان که مورد تعرض وی قرار گرفته به ماموران پلیس بیان کرد که پس از رفتن به همراه  متهم به آپارتمانش او به سگهایش دستور داده  بود تا مانع خروج من از منزلش شوند و پس از تعرض اجازه خروج را به سگها صادر کرد.

پلیس نیویورک با انتشار تصویری از "رودریگز "  او را جوانی به ظاهر جذاب با موهای بافته شده بلند  و تیپ امروزی توصیف کرده که با یک سگ هاسکی در حال شکار دختران نوجوان برای تجاوز است.
 
 
تجاوز به دختران نوجوان با سگ هاسکی+عکس
 
منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی