کد خبر : 10045

کایلی جنر

کایلی جنر بعد از استفاده از جت شخصیش برای پرواز ۳ دقیقه ای یک “جنایتکار محیط زیست” نامیده شد!

به گزارش ورنداز :

کایلی جنر بعد از استفاده از جت شخصیش برای پرواز ۳ دقیقه ای یک “جنایتکار محیط زیست” نامیده شد!

کایلی جنر ۲۴ ساله به دلیل عادت های عجیب و پروازهای کوتاه و بسیار زیان آروش با جت شخصیش مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته است، 

گفته شده هواپیمای شخصی کایلی به تازگی پروازهایی داشته که تنها ۳ دقیقه بوده و طی کردن این مسیر با اتومبیل تنها ۴۰ دقیقه زمان میبرده است، کایلی قبلا هم بارها از هواپیمایش برای پروازهای کوتاه ۱۵ دقیقه ای یا کمتر استفاده کرده بود،

حالا همین باعث شده که بسیاری از مردم و فعالان محیط زیست کایلی را یک جنیایتکار محیط زیست نامیده و از او به خاطر خودخواهی بیش از حدش و انجام این پروازهای کوتاه و غیر ضروری که تنها باعث آلوده کردن محیط زیست میشود انتقاد کنند. کایلی هنوز هیچ واکنشی به این موج انتقادها نداشته است!

بیوگرافی کایلی جنر 

هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت مشهور شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا را خواهید دید.

کایلی با بیش از ۱۱۷ میلیون دنبال کننده در  اینستاگرام  یکی از ۱۰ نفری است که در این شبکه اجتماعی بیشترین دنبال کننده را دارد.IMG_20220727_082201_768

بیوگرافی کایلی جنر 

کایلی جوانترین دختر کتلین جنر و کریس جنر اول اوت ۱۹۹۷ به دنیا آمد. پدرش برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و مادرش بازیگر تلویزیونی است.

خواهر بزرگتر کایلی، کندال جنر است.

او از طرف مادر، سه خواهر ناتنی به نام‌های کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر ناتنی به نام راب کارداشیان دارد.

همچنین از طرف پدر، سه برادر ناتنی به نام‌های برودی جنر، براندون جنر و برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.کایلی در سال ۲۰۱۵ با مدرک دیپلم از دبیرستان Laurel Springs School فارغ‌التحصیل شد.

در فوریه سال ۲۰۱۵ جنر عمارت مجللی به قیمت ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خرید و بعد از تولد ۱۸ سالگی به آنجا نقل مکان کرد.

فعالیت های تجاری کایلی جنر 

کایلی صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است.

او در نوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برندها ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.در سال ۲۰۱۲ کایلی در حالی که ۱۵ سال داشت به همراه خواهرش کندال خط تولید  لباس برند PacSun را راه اندازی کرد.

او در سال ۲۰۱۵ خط تولید محصولات آرایشی  Kylie Cosmetics را راه انداخت و هم اکنون محصولات آرایشی از جمله رژ لب با این برند تولید می شود.کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌ های قدیمی در سایت ebay به کودکان بیمارستان لس آنجلس کمک کرد، او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ دلار جمع‌ آوری کرد.

در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان» (PacSun) و همراه با خواهرش کندال، برند «کندال و کایلی» (Kendall & Kylie) را بنیان‌گذاری کرد.

در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدنداز اکتبر ۲۰۱۴ او همچنین سهامدار Bellami Hair (برند محصولات اکستنشن مو و برس) و از فوریه ۲۰۱۵ سفیر برند Nip + Fab (مراقبت از پوست) است.

در ماه ژوئن ۲۰۱۵ کایلی و کندال خط تولید خود را با نام Kendall + Kylie راه‌اندازی کردند.

در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ کایلی با تراویس اسکات (خوانندهٔ رپ) وارد رابطهٔ دوستی شد. این زوج در فوریهٔ سال ۲۰۱۸ صاحب دختری به نام Stormi Webster شدند.Kylie-Kristen-Jenner-17

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی