کد خبر : 30184

فال شمع | فال شمع ۱۲ اردیبهشت

فال شمع متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال شمع 

فال شمع متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین


متن فال:

/ شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

/ یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد


متن فال:

/ به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شد / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد / مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید / یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود / ک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر


متن فال:

/ در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد


متن فال:

/ خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است.این شخص از نزدیکان و دوستان شما می باشد. / اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید. / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور


متن فال:

/ به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر


متن فال:

/ در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان


متن فال:

/ در آینده نزدیک ، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت / کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی


متن فال:

/ یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن


متن فال:

/ دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد.و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. / اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید / برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

فال شمع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند


متن فال:

/ در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. / بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید

 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ساقیا
ارسال نظر

تبلیغات متنی