کد خبر : 26949

شال پاییز | ترفند بستن انواع شال

اگه دلت میخواد توی مسافرت استایل خاصی داشته باشی میتونی شالت و این مدلی ببیند .

به گزارش ورنداز :

ترفند بستن انواع شال پاییز 

اگه دلت میخواد توی مسافرت استایل خاصی داشته باشی میتونی شالت و این مدلی ببیند .

ترفند بستن انواع شال برای داشتن استایل خاص با روش جدید را در این مطلب میخوانید 

انتخاب یک شال مناسب می‌تواند به استایل پاییزی شما شخصیت ببخشد. شال‌های پاییزی اغلب از جنس‌های نرم و گرم مانند کشمیر یا نخ توییده می‌شوند. رنگ‌های زمینی مثل قهوه‌ای، خرما، بورگوندی و سبز زیتونی برای پاییز بسیار محبوب هستند.شال و روسری یکی از مهم ترین پوشش های بانوان است و در استایل  شیک پوشی خانم ها نقش مهمی دارد و علاوه بر این که خرید شال و روسری مهم است نحوه بستن آن نیز در استایل شما نقش دارد. با شروع فصل پاییز و زمستان خانم ها به دنبال خرید انواع شال و روسری پاییزی هستند و همچنین به دنبال مدل های مختلف برای بستن شال و روسری برای فصل پاییز هستند که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

 

جنس روسری پاییزه

 

  بهتر است که جنس شال و روسری های پاییزی را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع از آنجا که شال و روسری پاییزه برای فصل زمستان و پاییز استفاده می شود به همین دلیل دارای جنس ضخیم و گرم هستند. البته این ضخامت تنها به معنای شال و روسری بافتنی نیست زیرا شال و روسری پاییزه از جنس های مختلفی برخوردار هستند که مخصوص پاییز می باشد. روسری های پاییزه به راحتی با انواع مدل مانتو اسپرت  و بارانی ست می شود و استایل زیبایی برای شما می سازد. جنس های نخی پاییزی، موهر، بافتنی و ساتن از جمله جنس های است که در پاییز استفاده می شود.

جنس روسری پاییزه

 

فرم صورت مستطیلی 

 

ترفند بستن شال و روسری برای فصل پاییز نیاز به توجه به فرم صورت دارد. یکی از انواع فرم‌های صورت، فرم مستطیلی و دراز است. افراد با این فرم صورت دارای پیشانی و فکی با اندازه مشابه و لبه‌های تیز هستند و طول صورت آن‌ها از عرض آن بیشتر است.

برای این افراد، در بستن شال و روسری باید دقت کنند که با استفاده از ترفندهای مناسب، لبه‌های تیز صورت را گرد کنند و طول آن را کوتاه‌تر به نظر بیاورند. همچنین، می‌توانند از اکسسوری‌هایی مثل هدبند یا اکسسوری‌های تیره زیر روسری استفاده کنند تا طرحی متناسب با فرم صورت خود ایجاد کنند.

 

 

فرم صورت بیضی شکل و کشیده

 

تعدادی از افراد دارای صورت بیضی شکل با ویژگی‌های کشیده هستند. در واقعه، متخصصان مداقبت معتقدند که فرم صورت بیضی یکی از بهترین اشکال صورت است که هر نوع بستن شال و روسری به آن می‌پردازد. اما برای صورت بیضی با ویژگی‌های کشیده، معمولاً بهتر است که در ترتیب استفاده از هدبند یا دستمال سر به عنوان زیر شال و روسری پاییز خود، توجه داشته باشند. همچنین، اندازه کناره‌های شال و روسری را به نحوی تنظیم کنند که گونه‌های صورت خود را به خوبی بیان کنند

 

فرم صورت بیضی شکل و کشیده

 

فرم صورت گرد

 

برای صورت های که گرد هستند، باید دقت کنید که ارتفاع پیشانی شما کم نشود. برای این کار می توانید از هدبند های رنگ روشن استفاده کنید و ارتفاع پیشانی شما بیشتر نشان داده می شود. همچنین دقت کنید که کناره‌ های شال و روسری خود را تا نزنید. برای افرادی که صورت‌ های گرد دارند، پیشنهاد می‌شود از شال و روسری که پارچه‌ های حالت‌دار و محکم دارند، استفاده کنند.

 

فرم صورت مثلثی

 

برای صورت های مثلثی، باید به گونه ای شال و روسری پاییز  خود را ببندید که عرض پیشانی شما کم شود. در این فرم صورت عرض چانه کم است و با کم کردن عرض پیشانی، پیشانی و چانه شما متناسب می شود.

 

فرم صورت مربعی یا ذوزنقه ای

 

اگر دارای فرم صورت مربعی هستید باید شال و روسری خود را به گونه ای ببندید که گوشه های مربعی صورت شما گرد نشان داده شود. این نوع فرم صورت به مانند مستطیلی شکل است. فرم صورت ذوزنقه ای دو مدل موجود است، در مدل اول عرض پیشانی از عرض چانه کمتر می باشد که در این نوع فرم صورت باید شال و روسری خود را به گونه ای ببندید که لبه های فک صورت پوشیده شود. در این نوع فرم صورت به هیچ وجه از هدبند در زیر شال و روسری خود استفاده نکنید. همچنین سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید.

 

در نوع دوم عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است که در این نوع فرم صورت از هدبند های تیره استفاده کنید. برخی از افراد هم دارای فرم صورت قلبی شکل هستند به این صورت که چانه کوچکی دارند اما پیشانیشان بلند است. در نوع شال و روسری و بستن این مدل صورت ها باید دقت کنید که چانه هایتان را مخفی نکنید.

 

تاثیر شال در استایل پاییزی

 

در واقع شاید خیلی ها این تصور را داشته باشند که شال و روسری تنها برای پوشاندن مو ها کاربرد دارد اما باید به شما بگوییم که این تصور غلط است و شال و روسری در تمام دنیا به عنوان یک ابزار مد به کار می رود و این نشان دهنده اهمیت آن در استایل شما می باشد.

حجم ویدیو: 9.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

ارسال نظر

تبلیغات متنی